Ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει την βαριά βιομηχανία της Ηπείρου, μιας περιοχής που συνδυάζει το βουνό με την θάλασσα, τον πολιτισμό με το περιβάλλον και την ιστορία, εκτιμά ο Σύνδεσμος Ελληνικών τουριστικών Επιχειρήσεων.
Η διοίκηση του ΣΕΤΕ συναντήθηκε στα Ιωάννινα με τοπικούς τουριστικούς παράγοντες, σε μια προσπάθεια να συνδράμει τις τοπικές επιχειρήσεις.
“Στόχος, όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, είναι η διασύνδεση του τουρισμού με την αγροδιατροφή και τον πολιτισμό και έμφαση δίνει στα ελληνικά προϊόντα, τα οποία όμως θα πρέπει να είναι πιστοποιημένα και να υπάρχει επάρκεια.
Αυτός ήταν ο σκοπός και παρουσίας στα Ιωάννινα. Επιπλέον, η επιλογή της τοποθεσίας της συνάντησης μας στους χώρους του μουσείου Αργυροτεχνίας είναι ενδεικτική των προθέσεών μας για την έμπρακτη διασύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό.
Οι προορισμοί της Ηπείρου διαθέτουν ένα πολυσύνθετο χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων το οποίο, ανά περιοχή, προσελκύει όλες τις εποχές του χρόνου το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον τόσο των Ελλήνων, όσο και των ξένων επισκεπτών.
Σε επίπεδο επικοινωνίας και προβολής, η Marketing Greece αναλαμβάνει νέες πρωτοβουλίες οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν, περαιτέρω, την ταξιδιωτική εικόνα των προορισμών της Ηπείρου τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στις διεθνείς αγορές.”