Χάρη σε ένα καλοκαίρι με υψηλή ζήτηση αναψυχής και ανταγωνιστική δομή κόστους που προκύπτει από το πρόγραμμα αναδιάρθρωσής της, η Brussels Airlines αναφέρει προσαρμοσμένο EBIT ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ το τρίτο τρίμηνο του έτους (προηγούμενο έτος: – 51 εκατομμύρια ευρώ).

« Για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, η εταιρεία αναφέρει ένα 12% αύξηση των εσόδων από έτος σε έτος και ένα λειτουργικό μείωση εξόδων κατά 10%. Το προσαρμοσμένο EBIT την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου βελτιώθηκε κατά 39% στα -142 εκατομμύρια, αποτέλεσμα που εξακολουθεί να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την πανδημία Covid-19 », ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.

Τα έσοδα της Brussels Airlines κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους αναφοράς αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση σε 380 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 339 εκατ. ευρώ), ενώ τα λειτουργικά έσοδα ήταν 7% υψηλότερα από πέρυσι στα 402 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 374 εκατ. ευρώ ).

Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά 10% στα 544 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 607 εκατ. ευρώ) λόγω των χαμηλότερων δαπανών προσωπικού και εξόδων για εξωτερικές τεχνικές υπηρεσίες καθώς και των περαιτέρω επιπτώσεων του επιτυχημένου προγράμματος αναδιάρθρωσης Reboot Plus.

Το προσαρμοσμένο EBIT τους πρώτους εννέα μήνες ήταν -142 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: -233 εκατ. ευρώ). Το EBIT κατά την περίοδο αναφοράς ήταν επίσης -142 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: -256 εκατ. ευρώ), με το ποσό του προηγούμενου έτους να επιβαρύνεται από ζημίες απομείωσης αεροσκαφών και δικαιώματα χρήσης αεροσκαφών ύψους 31 εκατ. ευρώ.

Η Brussels Airlines έκλεισε το τρίτο τρίμηνο με προσαρμοσμένο EBIT 1 εκατ. ευρώ, έναντι -51 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Τον Ιούνιο του 2021, η Brussels Airlines επανεκκίνησε τη δομή του κόμβου της και αύξησε σημαντικά την προσφορά της κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση της αγοράς. Η καλοκαιρινή αιχμή, η οποία παραδοσιακά τελειώνει στις αρχές Σεπτεμβρίου, διήρκεσε πολύ περισσότερο φέτος λόγω ενός catchup effect.

« Βλέπουμε ότι λόγω της πανδημίας, πολλοί άνθρωποι που δεν είχαν καταφέρει να ταξιδέψουν λόγω lockdown ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν το καλοκαίρι, αλλά και τον Σεπτέμβριο, εκτός των παραδοσιακών περιόδων διακοπών, κάτι που μας οδήγησε σε παρατεταμένη καλοκαιρινή αιχμή. Αυτή η υψηλή ζήτηση, σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική θέση κόστους που προκύπτει από την αναδιάρθρωσή μας στο πρόγραμμα Reboot Plus, οδήγησαν σε θετικό αποτέλεσμα το τρίτο τρίμηνο », δήλωσε η Οικονομική Διευθύντρια της Brussels Airlines Nina Öwerdieck.