xalkidikiΣτις διεθνείς αγορές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν “δεξαμενή” άντλησης τουριστών επικεντρώνει και το 2014, το “βλέμμα” της η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο να καταστεί ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός.

Μάλιστα, όπως επισημάνθηκε τη Δευτέρα, στη διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας για το 2014 – το οποίο εγκρίθηκε από το Σώμα- περιλαμβάνει σειρά δράσεων προβολής όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων και των περιοχών που παρουσιάζουν τουριστικό ενδιαφέρον.

Στην εισήγησή του, ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Ιωάννης Γιώργος επεσήμανε ότι, οι δράσεις έχουν επιλεγεί με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς και κατόπιν συνεργασίας με όλες τις Περιφερειακές ενότητες και τους εμπλεκόμενους φορείς. Εξάλλου, βαρύτητα δίδεται στις μορφές εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού (περιβάλλον, ιαματικός, προσκυνηματικός κλπ.).

Στις δράσεις τουριστικής προβολής περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού από το Φεβρουάριο μέχρι και το Νοέμβριο του 2014, σε πόλεις όπως το Τελ Αβίβ (έκθεση IMTM), η Στοκχόλμη (έκθεση Grekland Panorama), το Βελιγράδι (έκθεση ITTFA), η Αγία Πετρούπολη (έκθεση INWETEX-CIS) και το Λονδίνο (έκθεση W.T.M.). Η επιλογή της συμμετοχής στις ανωτέρω εκθέσεις έγινε βάσει του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς κάθε χώρας και της οδικής και αεροπορικής προσβασιμότητας.

kerdos