kefsamΗ σύσταση της Εταιρείας Marketing Greece δεν είναι σε καμία περίπτωση εκχώρηση της τουριστικής προβολής της χώρας, δηλώνει η Όλγα Κεφαλογιάννη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Κριτσωτάκη.

Σύμφωνα με την κα Κεφαλογιάννη, η εταιρεία Marketing Greece, στην οποία θα συμμετέχει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, θα μπορεί να προσφέρει τεχνογνωσία, ταχύτητα και εμπειρία, τόσο στο Υπουργείο όσο και στον ΕΟΤ και βασική επιδίωξη του υπουργείου Τουρισμού είναι η καθολική συμμαχία όλων των φορέων του τουρισμού.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα, σύμφωνα με την υπουργό Τουρισμού θα ανακοινωθούν κοινές δράσεις συνεργασίας, όπως το χτίσιμο ενός δικτύου δημοσίων σχέσεων, με την υποστήριξη και συμμετοχή του ΕΟΤ- σε βασικές αγορές όπως Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο, ΗΠΑ και Ρωσία.

Οι ενέργειες αυτές και όσες συμφωνηθούν από κοινού με το Υπουργείο, θα υλοποιηθούν με βάση την εθνική επικοινωνιακή στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό που έχει εκπονήσει ο ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού.

Τέλος, η κα Κεφαλογιάννη έκανε λόγο και για την υπόθεση του flash mob, τονίζοντας ότι το συγκεκριμένο βίντεο ήταν μια ενέργεια στα πλαίσια της παγκόσμιας έκθεσης τουρισμού στο Λονδίνο, το οποίο αποφασίστηκε και εκτελέστηκε από το γραφείο του ΕΟΤ στο Λονδίνο. Δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση μέρος της καμπάνιας της Ελλάδας στο εξωτερικό, ενώ το κόστος του δεν ξεφεύγει από το μέσο όρο κόστους αντίστοιχων ενεργειών, δήλωσε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά την εμφάνιση της υπουργού στο flashmob, η κα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι ο εκάστοτε υπουργός Τουρισμού παρευρίσκεται σε εκατοντάδες εκδηλώσεις που βιντεοσκοπούνται και δεν υπάρχει κανένας λόγος λογοκρισίας.