Ξεπερνά κάθε ρεκόρ η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της Κύπρου το 2017, ενώ η Hermes Airports εκτιμά ότι η αεροπορική κίνηση θα σπάσει το φράγμα των 10 εκατ. επιβατών. Στα δύο αεροδρόμια της Κύπρου αυτή τη στιγμή γίνεται το αδιαχώρητο, καθώς καθημερινά εκτελούνται εκατοντάδες πτήσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία της Hermes Airports, κατά την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουλίου 2017 ο αριθμός των επιβατών στα δύο αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου ανήλθε στα 5,5 εκατ., ενώ να αναφερθεί ότι ο Αύγουστος έκλεισε με τη διακίνηση 1,4 εκατομμυρίων επιβατών από τα δύο αεροδρόμια του νησιού μας.
Εάν πολλαπλασιαστεί αυτός ο αριθμός επί τους δώδεκα μήνες του χρόνου, διαφαίνονται οι προοπτικές για τον κυπριακό τουρισμό. Η Κύπρος μπορεί να υποδέχεται περισσότερους τουρίστες και προς αυτήν την κατεύθυνση εργάζονται όλοι οι φορείς του τουρισμού. Με στόχο να εκμεταλλευτούν αυτό το μομέντουμ και να ξεπεραστούν οι αριθμοί κατά τις επόμενες χρονιές, Κυβέρνηση και Hermes βρίσκονται σε διαβουλεύσεις για την περαιτέρω αναβάθμιση των αεροδρομίων.
Ήδη, ο υπουργός Μεταφορών, Μάριος Δημητριάδης, ανέφερε σε συνέντευξή του στην «Οικονομική Καθημερινή» πως το υπουργείο καθώς και η διαχειρίστρια εταιρεία των δυο αεροδρομίων εξετάζουν την επέκταση υποδομών και υπηρεσιών, προκειμένου τα αεροδρόμια να είναι σε θέση να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες του σήμερα.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός δήλωσε πως «υπάρχει συμβατική υποχρέωση για τον διαχειριστή στην περίπτωση που φθάσει η αεροπορική κίνηση σε κάποιο επίπεδο να έλθει με κάποιες δικές του εισηγήσεις για επέκταση των υφιστάμενων υποδομών, προκειμένου να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις νέες ανάγκες. Επειδή βρισκόμαστε κοντά σε αυτό το σημείο, έχει ήδη αρχίσει ο διάλογος με τη διαχειρίστρια εταιρεία και αναμένουμε τις προτάσεις τους».
Σημειώνεται ότι κυριότερη πρόκληση για την Hermes είναι να επισπεύσει τους χρόνους εξυπηρέτησης των επιβατών ώστε να γίνεται γρηγορότερα η διακίνησή τους. Η εταιρεία μελετά αλλαγές συνεχώς και προχωρά τακτικά σε αναβάθμιση των διαδικασιών διεκπεραίωσης των επιβατών των δύο αεροδρομίων.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών να επισπεύσει τους χρόνους διακίνησης των επιβατών, η Hermes αξιοποιεί την τεχνολογία και προβαίνει σε αλλαγές στις διαδικασίες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η αύξηση των ηλεκτρονικών πυλών (gates), η τοποθέτηση boarder express στην Πάφο και τέλος η αλλαγή που έγινε στην ασφάλεια των αεροδρομίων.
Πηγή :www.philenews.com