Tο 90% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ προτιμούν την περιορισμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Αυτό αποκαλύπτει σε πρόσφατή έρευνά της η Kasa Living, η πλατφόρμα ενοικίασης καταλυμάτων όπως η Airbnb.
Η έκθεση, στην οποία συμμετείχαν 1.000 ταξιδιώτες των ΗΠΑ, αναφέρει ότι οι συχνοί ταξιδιώτες, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι νεότερες γενιές είναι αυτοί που απαιτούν περισσότερο τις «αυτοκατευθυνόμενες» εμπειρίες που προσφέρουν τα καταλύματα μέσω της τεχνολογίας. Αυτά τα τμήματα είναι επίσης που ζητούν λιγότερες υπηρεσίες παραδοσιακού τύπου καταλύματος.
Σε έναν απομακρυσμένο, υβριδικό κόσμο, η ευελιξία έρχεται πρώτη – οι ταξιδιώτες αναλαμβάνουν τον έλεγχο του πού και του πώς εργάζονται ή παίζουν. Ως εκ τούτου, ο κλάδος πρέπει να προσαρμοστεί για να καλύψει αυτές τις ανάγκες.
Περισσότεροι ευέλικτοι προορισμοί
Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ που συμμετείχαν στην έρευνα προτιμούν προορισμούς που είναι ευέλικτοι και λιγότερο επεξεργασμένοι από αυτούς που θεωρούν παραδοσιακούς.
Για τους σημερινούς ταξιδιώτες, τα καλύτερα καταλύματα είναι εκείνα που μπορούν να ανταποκριθούν σε ποικίλες ανάγκες – από αυτά που εξυπηρετούν τις οικογένειες μέχρι όσα προσφέρουν τη δυνατότητα εργασίας εξ αποστάσεως.
Το 98% των ερωτηθέντων συμφώνησε με την παραπάνω δήλωση, ενώ για το 57% ήταν προϋπόθεση για την επιλογή ενός καταλύματος έναντι του άλλου.
Η ώρα του check-in
Το 73% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι είχαν δυσάρεστες εμπειρίες με το αυτοπροσώπως check-in. Αυτές αφορούσαν κυρίως τις πολύ μεγάλες διαδικασίες (44%), εσφαλμένες πληροφορίες (32%) ή μη φιλικό προσωπικό (31%).
Επιπλέον, το 47% των millennials που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησε το check-in στη ρεσεψιόν και την υπηρεσία δωματίου ως χαμηλή προτεραιότητα κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Αυτό το ποσοστό μειώθηκε στο 34% των ερωτηθέντων της Generation X και στο 22% των Baby Boomers.
Oμοίως, οι ερωτηθέντες όλων των ηλικιών εκτιμούν την ευελιξία που προσφέρει ο εικονικός σχεδιασμός ταξιδιών. Μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, αυτό το ενδιαφέρον είναι πολύ εμφανές. Στην πραγματικότητα, το 97% των ερωτηθέντων προτίμησε να χειριστεί τουλάχιστον ένα μέρος του προγραμματισμού του ταξιδιού του μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου. Ωστόσο, η Generation Z και η Millennial γενιά έχουν έως και διπλάσιες πιθανότητες να προτιμήσουν το εικονικό check-in μέσω εφαρμογής ή ιστότοπου από το GenX ή τους boomers.
Ψηφιακές λειτουργίες
Το 99% των ταξιδιωτών που σχεδίαζαν να ταξιδέψουν τους επόμενους πέντε μήνες ανέφεραν ότι προτιμούσαν την αντικατάσταση των προσωπικών αλληλεπιδράσεων με ψηφιακές εμπειρίες. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες, ειδικά οι νεότεροι ταξιδιώτες, αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατευθύνοντας τη δική τους εμπειρία από το να βασίζονται σε τρίτους για να το κάνουν.
Παρομοίως, οι περισσότεροι ερωτηθέντες προτιμούν μια ευέλικτη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών από μια προσέγγιση που προσφέρει ή απαιτεί διαπροσωπική αλληλεπίδραση. Μεταξύ των millennials και του Gen Z, το ποσοστό ανεβαίνει πάνω από 60%.
Οι παραδοσιακές υπηρεσίες χρησιμοποιούνται λιγότερο
Ομοίως, οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι δεν χρειάζονται υπηρεσία δωματίου ή προσωπικό στη ρεσεψιόν ή κωδωνοστάσιο. Προτιμούν, ωστόσο, ένα γυμναστήριο ή μια πισίνα.
Από την άλλη πλευρά, το 61% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν για διασκέδαση ή για επαγγελματικούς λόγους είπε ότι αυτές οι πιο παραδοσιακές υπηρεσίες έχουν περιορισμένη απήχηση. Ωστόσο, προτιμούν να λαμβάνονται υπόψη άλλα πρόσθετα που συνήθως περνούν απαρατήρητα, όπως η ιδιωτικότητα ή η ηρεμία και η ησυχία.
Το 56% των ερωτηθέντων είπε ότι χρησιμοποίησε ορισμένες από τις διαθέσιμες υπηρεσίες, ενώ το 17% χρησιμοποίησε πολύ λίγες ή και καθόλου.
Τέλος, το 81% των ταξιδιωτών αντιμετώπισαν ενοχλητικούς επισκέπτες στο ξενοδοχείο. Το 70%, ειδικά οι Baby Boomers, ανέλαβαν δράση ειδοποιώντας τη ρεσεψιόν. Ωστόσο, οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο απρόθυμοι να παραπονεθούν: μόνο το 47% της Generation Z και το 59% των Millennials ανέλαβαν δράση, όπως να ειδοποιήσουν τη ρεσεψιόν. Φυσικά, στη συνέχεια άφησαν μια αρνητική κριτική εξηγώντας ότι το ξενοδοχείο είναι θορυβώδες.