Οι απευθείας πτήσεις Λονδίνο-Σίδνεϊ και Λονδίνο-Μελβούρνη είναι εφικτές μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια χάρη στα νέα αεροσκάφη της Airbus και της Boeing αναφέρει η αεροπορική εταιρεία Qantas.

Το «Αγιο Δισκοπότηρο» για την Qantas είναι ασυζητητί το απευθείας δρομολόγιο Σίδνεϊ-Λονδίνο, το οποίο φαντάζει όλο και πιο κοντινό με τα αεροσκάφη που λανσάρουν Airbus και Boeing.

Εφόσον οι τιμές του πετρελαίου δεν «εκτοξευθούν», η 20ωρη πτήση μπορεί να είναι οικονομικά βιώσιμη και μπορεί να προστεθεί στα δρομολόγια μέσα σε πέντε χρόνια, λένε οι ειδικοί της αεροπορίας, τη στιγμή που η Qantas ετοιμάζεται να πουλήσει τα πρώτα της εισιτήρια για το δρομολόγιο (με ανταπόκριση) Λονδίνο-Περθ που θα ξεκινήσει το επόμενο έτος με το αεροσκάφος Boeing 787-9 Dreamliner.

Η Airbus έχει αυξήσει το εύρος των A350-900ULR της για 9.700 ναυτικά μίλια (17.960 χλμ) από τα 8.700 ναυτικά μίλια όπως ανακοίνωσε όταν πούλησε το αεροπλάνο για την Singapore Airlines το 2015 (που θα παραδοθεί το επόμενο έτος). Συμπεριλαμβανομένων των καιρικών αντιξοοτήτων, η πτήση Σίδνεϊ-Λονδίνο είναι ισοδύναμη με 9.600 ναυτικά μίλια.

«Τα αεροσκάφη αυτά, πιστεύουμε, είναι δυνητικά ικανά να πραγματοποιήσουν τα εν λόγω δρομολόγια», δήλωσε στο Reuters ο Διευθύνων Σύμβουλος της Qantas Alan Joyce σχετιά με το A350-900ULR και το μεγαλύτερο, αλλά λιγότερο προηγμένο Boeing 777-8.

Για την Qantas, μία non stop πτήση Σύδνεϋ-Λονδίνο θα κόβει τρεις ώρες από τον μέχρι τώρα χρόνο πτήσης και θα της επιτρέψει να διαφοροποιήσει τις χρεώσεις και τα προϊόντα της από τις περίπου είκοσι άλλες αεροπορικές εταιρείες που εκτελούν τη λεγόμενη «οδό καγκουρό» με ανταποκρίσεις σε Σιγκαπούρη, Ντουμπάι και Χονγκ Κονγκ.

«Η Qantas θα μπορούσε να χρεώσει γύρω στο 20% παραπάνω για μία non-stop πτήση Σύδνεϋ-Λονδίνο, καθώς θα προσελκύσει ταξιδιώτες και αναψυχής και επαγγελματίες που θα θέλουν να ολοκληρώσουν το ταξίδι όσο το δυνατόν γρηγορότερα», είπε ο Rico Merkert, ένας καθηγητής με ειδίκευση στις μεταφορές στο Πανεπιστήμιο επιχειρήσεων του Σίδνεϊ.

Πηγή : www.airnews.gr