Οι ειδικές προσφορές και οι ανταγωνιστικές τιμές αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα έμπνευσης για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, σύμφωνα με νέα έρευνα της διαφημιστικής πλατφόρμας Teads.

Η μελέτη, που βασίζεται σε πολλαπλές έρευνες σε Βρετανούς τουρίστες, αποκαλύπτει τις βασικές προτεραιότητες, τις προτιμήσεις και τις τάσεις κράτησης που διαμορφώνουν την ταξιδιωτική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τι επηρεάζει την επιλογή προορισμού

Η έρευνα Teads Travel Compass έδειξε ότι οι οικονομικές προσφορές και οι χαμηλές τιμές είναι το κυρίαρχο κριτήριο που εμπνέει τους ταξιδιώτες:

• 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι τιμές και οι ειδικές προσφορές στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις τους επηρεάζουν περισσότερο.

• 65% αντλούν έμπνευση από οπτικές εικόνες και εντυπωσιακές φωτογραφίες.

• 28% επηρεάζονται από σύνδεση με πολιτιστικές στιγμές ή γεγονότα.

Αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσελκύσουν το βρετανικό κοινό πρέπει να δώσουν έμφαση σε ανταγωνιστικές τιμές και οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο.

Το κόστος κυριαρχεί στις αποφάσεις κράτησης

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η τιμή παραμένει ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, τόσο στις επιλογές διαμονής όσο και στις κρατήσεις πτήσεων:

• 60% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι η τιμή είναι το βασικό τους κριτήριο για την επιλογή καταλύματος.

• 54% έθεσαν το κόστος ως πρωταρχικό παράγοντα για την επιλογή πτήσεων.

Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες που προσφέρουν ελκυστικές τιμές και ευέλικτες προσφορές θα έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην προσέλκυση Βρετανών τουριστών.

Πώς κάνουν κρατήσεις οι Βρετανοί ταξιδιώτες

Η μελέτη αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι Βρετανοί οργανώνουν τα ταξίδια τους:

• 49% αγοράζουν ξεχωριστά τη διαμονή και τη μεταφορά μέσω διαφορετικών ιστοσελίδων.

• 45% πραγματοποιούν όλες τις κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών aggregators (πλατφόρμες σύγκρισης τιμών).

• 33% προτιμούν να κλείνουν πτήσεις και διαμονή μαζί, μέσω της ιστοσελίδας μιας αεροπορικής εταιρείας.

• 20% εξακολουθούν να επισκέπτονται ταξιδιωτικά πρακτορεία στον δρόμο για να κάνουν κρατήσεις.

Σχεδιάζουν τις διακοπές τους αυθόρμητα ή μήνες πριν;

Η έρευνα ανέδειξε δύο κύριες κατηγορίες ταξιδιωτών:

• Το ένα τρίτο των Βρετανών προτιμά πιο αυθόρμητες αποφάσεις και αναζητά έμπνευση από λίγες ημέρες έως έναν μήνα πριν την κράτηση.

• Από την άλλη πλευρά, δύο στους δέκα ερευνούν τις διακοπές τους πάνω από έξι μήνες νωρίτερα, ενώ τρεις στους δέκα προγραμματίζουν το ταξίδι τους έναν έως τρεις μήνες πριν.

Οι δημοφιλέστεροι τύποι διακοπών για τους Βρετανούς

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Βρετανοί ταξιδιώτες προτιμούν κυρίως:

• Παραθαλάσσιες διακοπές (51%)

• Αστικά ταξίδια – City breaks (46%)

• Επισκέψεις σε οικογένεια και φίλους (34%)

• Αξιοθέατα και περιηγήσεις (34%)

• Αποδράσεις στην ύπαιθρο (31%)

Τι σημαίνουν αυτά τα δεδομένα για τους επαγγελματίες του τουρισμού

Η Άννα Σλέιτερ, Αντιπρόεδρος Ταξιδιών στη Teads, τόνισε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως η ταξιδιωτική αγορά είναι ενεργή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια σταθερή, πολυκαναλική στρατηγική marketing, διατηρώντας συνεχή προβολή και στοχεύοντας τους ταξιδιώτες την κατάλληλη στιγμή και στα σωστά μέσα.

Όπως επισημαίνει:

“Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι τουριστικοί πάροχοι πρέπει να κατανοήσουν τι εμπνέει και κινητοποιεί τους ταξιδιώτες, ώστε να δημιουργήσουν μια συναρπαστική αφήγηση που θα τους προσελκύσει αποτελεσματικά.”

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που επικεντρώνονται σε ανταγωνιστικές προσφορές, ελκυστικές εικόνες και έξυπνη, στοχευμένη διαφήμιση θα καταφέρουν να προσελκύσουν μεγαλύτερο μερίδιο από τη δυναμική αγορά των Βρετανών τουριστών.