Στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης της Αττικής ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, επισκέφθηκε σήμερα την βρετανική πρωτεύουσα, δίνοντας το παρών στη διεθνή τουριστική έκθεση «World Travel Market (WTM) London 2024», που πραγματοποιείται στο Εκθεσιακό Κέντρο ExCel του Λονδίνου.
Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, στοχεύοντας να αναδείξει την Αττική ως ελκυστικό τόπο επισκεπτών απ’ όλο τον κόσμο, καθώς συνδυάζει τη μακραίωνη ιστορία, τον πολιτισμό, τη φυσική ομορφιά, με τη γαστρονομία, την πλούσια παράδοση και τις σύγχρονες τουριστικές υποδομές.
Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις εμπειρίες και δραστηριότητες που προσφέρει το Λεκανοπέδιο της ελληνικής πρωτεύουσας, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και πλούσιο πληροφοριακό υλικό, ενώ παράλληλα ενισχύεται η εξωστρέφεια μέσω του ονοματοδοτικού επαναπροσδιορισμού (rebranding) της περιοχής της Αττικής, για το διεθνές κοινό, ως «The Greater Athens Region».
Ο κ. Νίκος Χαρδαλιάς, σε δηλώσεις του από το Λονδίνο κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης «WTM London 2024», τόνισε τη σημασία της παρουσίας της Περιφέρειας Αττικής για την προβολή του πλούσιου τουριστικού προϊόντος και των μοναδικών ιδιαιτεροτήτων της.
«Η Αττική δεν είναι μόνο η ιστορική καρδιά της Ελλάδας, αλλά και ένας δυναμικός προορισμός που συνδυάζει πλούσια πολιτισμική κληρονομιά, φυσική ομορφιά και εξαιρετική γαστρονομία. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε τον αειφόρο και βιώσιμο τουρισμό, ενισχύοντας την εικόνα της Αττικής ως ενός από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη. Είναι χρέος μας να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να δείχνουμε στον κόσμο την αυθεντικότητα και την ποιότητα που προσφέρει η Αττική».
Σημείωσε επίσης ότι η συμμετοχή στην έκθεση εντάσσεται σε ένα στρατηγικό σχέδιο για την επανασύσταση της Αττικής στις πιο δυναμικές αγορές.
«Η προσπάθεια μας βασίζεται σε ένα στρατηγικό σχέδιο που επιβάλλει μια εξωστρέφεια, συνεργαζόμενοι με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ. Οι επαφές μας εδώ περιλαμβάνουν ταξιδιωτικά γραφεία και stakeholders του τουρισμού, καθώς και όλους όσους μπορούν να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές της συνολικής μας προσπάθειας. Πολιτιστικά τοπόσημα, γαστρονομία, οίνος, περιπατητικές διαδρομές και οι μεγάλες επενδύσεις, όπως η Αθηναϊκή Ριβιέρα και το Φαληρικό Δέλτα, συνθέτουν την εικόνα της Αττικής που ονειρευόμαστε και για την οποία εργαζόμαστε σκληρά για να φέρουμε αποτελέσματα».
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων αναφορικά με τον υπερτουρισμό και τις σχετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άλλες χώρες, ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε:
«Το ζήτημα του υπερτουρισμού αφορά όλο τον κόσμο και όχι μόνο την Αττική. Σε ό,τι μας αφορά λαμβάνουμε συνεχώς υπόψη παραμέτρους όπως είναι η αντοχή των υποδομών και η ανθεκτικότητα των έργων που πρέπει να γίνουν. Δεν έχουμε φθάσει σε σημείο υπερτουρισμού. Γι’ αυτό άλλωστε και επιχειρούμε να πείσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους τουρίστες να επιλέγουν την Αττική ως τελικό προορισμό».