Με στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να φτάσουν σε τεράστιο παγκόσμιο κοινό, το TripAdvisor ξεκίνησε σήμερα την πρώτη του διαφημιστική πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης την TripAdvisor Media Manager.
Με αυτό τον τρόπο δίνει την ευκαιρία σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς να αναλάβουν τον έλεγχο των διαφημιστικών τους εκστρατειών μεταξύ των πλατφορμών του.
Ο Media Manager της TripAdvisor δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν τις καμπάνιες τους απευθείας στην πλατφόρμα. Θα μπορούν να ανεβάσουν το δικό τους διαφημιστικό κείμενο, να ορίσουν τον δικό τους προϋπολογισμό καμπάνιας και το πρόγραμμά τους, να παρακολουθούν τα αποτελέσματα και να προσαρμόσουν τα δεδομένα όποτε κρίνουν.
Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τρεις επιλογές στόχευσης – συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας του χρήστη, των τοποθεσιών περιήγησης και των πρόσφατων δραστηριοτήτων σχεδιασμού ταξιδιών – για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με το περιεχόμενό τους.
Η νέα πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο υποστηρίζοντας πάνω από 15 νομίσματα και προσφέροντας μεγάλη ποικιλία στόχευσης σε κοινό ταξιδιωτών.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα επιτρέψουμε στις τοπικές και τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να ανεβάσουν εύκολα και γρήγορα τις δικές τους καμπάνιες που μπορούν να ωθήσουν ζωντανά στο TripAdvisor με έναν απλοποιημένο τρόπο, δηλώνει η η Christine Maguire, αντιπρόεδρος διαφημιστικών εσόδων για το TripAdvisor.
Το πραγματικό όφελος είναι η δυνατότητα γρήγορης ανάπτυξης μιας επιχείρησης φτάνοντας σχεδόν 460 εκατομμύρια πιστούς, αφοσιωμένους και συνδεδεμένους ταξιδιώτες”.
Η εκκίνηση του Media Manager έρχεται σχεδόν ένα μήνα και ένα μισό αφού το TripAdvisor παρουσιάσει τη λύση του TripAdvisor Connect στο Facebook και το Instagram . Αυτή η λύση έχει ως στόχο να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να φτάσουν στο κοινό πέρα από την κεντρική πλατφόρμα του TripAdvisor.