Η ψηφιοποίηση στον τομέα της φιλοξενίας βελτιώνει την εμπειρία και στην ρεσεψιόν.
Η Roiback καινοτομεί και ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία για τα ξενοδοχεία, πελάτες της, το online check-in.

Η νέα υπηρεσία, επιτρέπει στους επισκέπτες να αποφεύγουν τις περιττές ουρές και τους χρόνους αναμονής στην ρεσεψιόν.

Οι χρόνοι αναμονής στην υποδοχή του ξενοδοχείου μειώνονται δραστικά. Πάνω από το 80% των επισκεπτών ολοκληρώνουν το online check-in μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, και το υπόλοιπο 20% το κάνει μέσω tablet ή υπολογιστή.