Η United Airlines αποκάλυψε νέες δυνατότητες στην εφαρμογή της για κινητά, για να βοηθήσει τους πελάτες όταν οι πτήσεις τους καθυστερούν ή ακυρώνονται.

Ένα νέο εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να παρουσιάζουν επιλογές επανακράτησης, καθώς και να τους δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις αποσκευές και να ζητούν κουπόνια για γεύματα και ξενοδοχεία (όπου είναι επιλέξιμα).

Όπου οι πτήσεις είτε ακυρώνονται είτε καθυστερούν περισσότερο από 60 λεπτά, οι πελάτες θα βλέπουν πλέον τις επιλογές τους στην αρχική οθόνη της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να δουν εάν έχουν ήδη γίνει εκ νέου κράτηση.

Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν επίσης να παρακολουθούν την κατάσταση των παραδοτέων αποσκευών τους και να βλέπουν το κουπόνι ξενοδοχείου, γεύματος ή/και μεριδίου μεταφοράς, όπου ισχύει.

Υπάρχει επίσης η επιλογή να συνδεθείτε με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών της United μέσω κλήσης, γραπτού κειμένου ή συνομιλίας μέσω βίντεο.

Η United τόνισε ότι όσοι δεν διαθέτουν την εφαρμογή για κινητά μπορούν να έχουν πρόσβαση στο εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης μέσω της united.com, προσθέτοντας ότι «οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να συνδεθούν αυτοπροσώπως με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών».

Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι «Ενώ η United είχε τα χαμηλότερα ποσοστά πτήσεων και ακύρωσης θέσεων από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία στη χώρα κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ο αερομεταφορέας εξακολουθεί να έχει τις περισσότερες πτήσεις που επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες, δεδομένης της τοποθεσίας των μεγάλων εσωτερικών κόμβων της». .

Η United είπε ότι σχεδόν οι μισοί πελάτες της «στρέφονται ήδη στην εφαρμογή ή στο united.com για αυτοεξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια διακοπών», οδηγώντας την να ξεκινήσει τη δοκιμή beta της νέας λειτουργίας στα τέλη του περασμένου έτους.

Ο αερομεταφορέας είπε ότι οι επιβάτες «ανταποκρίθηκαν καλά στο να τους εξυπηρετηθούν αυτόματα εναλλακτικές επιλογές ταξιδιού στην εφαρμογή», ​​προσθέτοντας ότι «οι υπάλληλοι του αεροδρομίου εκτιμούσαν τη μείωση του αριθμού των ατόμων που περιμένουν φυσικά στην ουρά».

Η United τόνισε επίσης μια σειρά από άλλες πρόσφατες βελτιώσεις στην εμπειρία των πελατών, συμπεριλαμβανομένης της νέας πολιτικής οικογενειακών θέσεων, που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε παιδιά κάτω των 12 ετών να κάθονται δίπλα σε έναν ενήλικα στο πάρτι τους δωρεάν, συμπεριλαμβανομένων των πελατών με εισιτήρια βασικής οικονομίας.

«Στόχος μας είναι να φτάσουμε τους πελάτες μας στον προορισμό τους έγκαιρα, αλλά γνωρίζουμε ότι τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως τα σχεδιάζουμε και τότε είναι που ένα εργαλείο σαν αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά», δήλωσε η Linda Jojo, Chief Customer Officer της United.

«Η νέα μας λειτουργία εφαρμογής για κινητά προσφέρει περισσότερη διαφάνεια, εξοικονομεί χρόνο και μειώνει το άγχος για τους πελάτες μας και συντομεύει τις γραμμές στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών, ώστε οι υπάλληλοί μας να μπορούν να βοηθούν καλύτερα τους επιβάτες σε περίπλοκα ζητήματα ή ερωτήσεις. Επιπλέον, είναι άλλο ένα παράδειγμα της συνεχιζόμενης επένδυσης της United σε νέα τεχνολογία και εργαλεία».