Η InterContinental Hotels Group παρουσίασε μια νέα επωνυμία στον τομέα της μεσαίας κλίμακας με την ονομασία Garner.
Η εταιρεία αναμένει ότι το πρώτο Garner θα ανοίξει στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2023, με σχέδια να «επεκταθεί παγκοσμίως». Το brand Garner ανεβάζει το χαρτοφυλάκιο της IHG σε συνολικά 19 μάρκες.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία αναμένει ότι η επωνυμία Garner θα έχει ένα χαρτοφυλάκιο 500 ξενοδοχείων τα επόμενα 10 χρόνια και θα διπλασιαστεί τα επόμενα 20 χρόνια.
Η νέα μάρκα προσθέτει την IHG σε έναν αυξανόμενο κατάλογο ξενοδοχειακών εταιρειών που σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν επωνυμίες στη μεσαία αγορά φέτος, συμπεριλαμβανομένων των Accor, Marriott International και Hyatt Hotels Corp.