Με στόχο τη διαφοροποίηση των ξενοδοχείων που παρουσιάζονται στη σελίδα της Expedia, η εταιρεία προσφέρει ένα νέο εργαλείο επιτρέποντας στους ξενοδόχους να δημιουργούν μια προσαρμοσμένη εξατομικευμένη λίστα με πολιτιστικά ενδιαφέροντα, μοναδικές δραστηριότητες και εμπειρίες στις γειτονιές των ξενοδοχείων τους.

Το EPC Points of Interest το οποίο προσφέρεται από την Expedia® Partner Central (EPC), επιτρέποντας στα ξενοδοχεία να διαφοροποιηθούν στους ιστότοπους της ομάδας Expedia και να ενισχύσουν την εμπειρία αγορών των καταναλωτών.

Έχει παρατηρηθεί ότι κατά την κράτηση διαμονής, οι καταναλωτές κατατάσσουν την τοποθεσία πάνω από τις ανέσεις του καταλύματος, τις τιμές και τη βαθμολογία του, επιδεικνύοντας τη σημασία του Location στη διαδικασία λήψης της τελικής απόφασης.

Για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, η θέση του ξενοδοχείου είναι ακόμα πιο κρίσιμη, με το 73% των ταξιδιωτών να αναφέρει ότι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή ξενοδοχείου.

Το νέο εργαλείο της Expedia επιτρέπει στα ξενοδοχεία να δημιουργούν έως και 10 must see σημεία ενδιαφέροντος για οποιαδήποτε ιδιοκτησία και να τα προσαρμόζουν όπως θεωρούν προτιμότερο.

Μπορούν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες δημογραφικά, να δημιουργήσουν τις τοπικές τους συστάσεις με μοναδικές φωτογραφίες και τοπικές συμβουλές για κάθε σημείο ενδιαφέροντος, επιτρέποντας ακόμη μεγαλύτερη διαφοροποίηση.

Επισημαίνεται ότι τα σημεία ενδιαφέροντος του EPC μπορούν εύκολα να προστεθούν και να ενημερωθούν από τους ξενοδόχους από την ιστοσελίδα του EPC ενώ πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε εφαρμογή για κινητά.