Εγκρίθηκε το τουριστικό πλάνο του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για το 2020. Ο συνολικός προϋπολογισμός του είναι 50.000 ευρώ και περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες και προωθητικές δράσεις.
Στόχος του είναι η αποτελεσματική και σύγχρονη τουριστική προβολή της Σύρου ως προορισμός.
Οι άξονες του τουριστικού πλάνου
- Δημόσιες σχέσεις, 6.000 ευρώ.
- Έμφαση στα ταξίδια γνωριμίας Media & Blogger Trips με σκοπό τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας.
- Broadcasting Event, φιλοξενία τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών μέσων με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών.
- Εκθέσεις, 10.000 ευρώ
- Συμμετοχή της Σύρου, συνήθως υπό την ομπρέλα της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις για την προώθηση της ιστορικής – πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
- Συμμετοχή σε 14 εκθέσεις του εξωτερικού και σε 3 του εσωτερικού.
- Διαφήμιση, 20.000 ευρώ
- Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.
- Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.
- Σχεδιασμός και παραγωγή τουριστικού εντύπου ως βασική ενημερωτική έκδοση για τους υποψήφιους επισκέπτες του νησιού.
- Κινηματογράφηση και παραγωγή video και φωτογραφιών προς αξιοποίηση σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
- Web Marketing, 5.000 ευρώ.
- Ανάθεση τουριστικού μάρκετινγκ σε εξειδικευμένο συνεργάτη, 7.000 ευρώ.
- Οργάνωση προγραμμάτων επιμόρφωσης επαγγελματιών τουρισμού, 2.000 ευρώ.
- E-mail Marketing.
- Ειδικές ενημερώσεις, newsletters, σε πανελλαδικά και διεθνή μέσα επικοινωνίας και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού.