Ένας ξενοδόχος, μια εταιρεία υλικοτεχνικής υποστήριξης και ένας εξέχων εκτελεστικός Διευθυντής του ενεργειακού τομέα είναι μόνο μερικοί από τους επενδυτές της Air Berlin, ενώ και ο επιχειρηματίας της αεροπορίας Hans Rudolf Wöhrl σχεδιάζει τώρα μια προσφορά, αναφέρει σήμερα ο Γερμανικός Τύπος.

Οι επενδυτές εμφανίστηκαν αυτή την εβδομάδα ως πιθανοί πλειοδότες για την Air Berlin μαζί με την Lufthansa, την Condor και άλλες αεροπορικές εταιρείες καθώς και με πρώην ιδιοκτήτες αεροπορικών εταιρειών.

Οι προσφορές πρέπει να υποβληθούν στους διαχειριστές αφερεγγυότητας της Air Berlin μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, με απόφαση που αναμένεται μόλις λίγες μέρες αργότερα, ενδεχομένως κατά τη διάρκεια συνεδρίασης των πιστωτών στις 21 Σεπτεμβρίου.

Ο πρώτος που εισήλθε στην αίθουσα υποβολής προσφορών ήταν ο πρώην Διευθυντής βιομηχανίας ενέργειας και ο εμπειρογνώμονας επιχειρήσεων ανακατασκευής Utz Claassen, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει την προσφορά για ολόκληρη την αεροπορική εταιρεία σε συνεργασία με ξένους επενδυτές.

O ξενοδόχος του Βερολίνου Alexander Skora, ο οποίος επίσης δεν έχει εμπειρία στον κλάδο της αεροπορίας δήλωσε στα Γερμανικά ΜΜΕ ότι θα εξετάσει την προσφορά σε συνεργασία με επενδυτές από το Ισραήλ, τις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Ο τρίτος προέρχεται από την ισχυρή εταιρεία εφοδιαστικής αλυσίδας Zeitfracht, η οποία εδρεύει στο Βερολίνο,ο ιδιοκτήτης της οποίας Wolfram Simon υπογραμμίζει στην προσφορά τις συνέργειες με την επιχείρηση φορτίου της Air Berlin.

Στο προσκήνιο επανήλθε και ο πρώην ιδιοκτήτης LTU και DBA Hans Rudolf Wöhrl, ο οποίος είχε πουλήσει και τις δύο αεροπορικές του εταιρείες στην Air Berlin πριν από μια δεκαετία, ο οποίος δήλωσε στη Γερμανική τηλεόραση ότι θα κάνει μια σημαντική προσφορά μαζί με αρκετούς συνεργάτες του.

“Θα είναι ένα πρόγραμμα για το οποίο θα διαθέσουμε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια (ευρώ), που θα πληρωθούν σε δόσεις. Αλλά ακόμη και η πρώτη δόση που είμαστε πρόθυμοι να πληρώσουμε είναι πολύ, πολύ υψηλή “, δήλωσε.

Ο κ.Wöhrl είπε προηγουμένως ότι επιθυμεί να αναλάβει ολόκληρο τον όμιλο Air Berlin ως μία εταιρεία και να την αναδιαρθρώσει.

Η Lufthansa, η Condor και η Easyjet θεωρούνται οι τρεις κύριοι πλειοδότες της Air Berlin, είτε για ολόκληρη την ομάδα είτε για τμήματα της.

Ωστόσο, οι προθέσεις της Niki Lauda, ​​πρώην ιδιοκτήτρια της θυγατρικής αεροπορικής εταιρείας Nikli Air Berlin, παραμένουν ασαφείς.

Εν τω μεταξύ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη στήριξη της Γερμανικής κυβέρνησης ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ για την Air Berlin, αλλά θέσπισε αυστηρούς όρους, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής των δόσεων σε εβδομαδιαία βάση αντί για μία μόνο πληρωμή.

Η Air Berlin επιβεβαίωσε ότι θα ακυρώσει όλες τις μακρινές πτήσεις από το Βερολίνο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.