Για τις επιπτώσεις της πανδημίας στις μικρές επιχειρήσεις, αλλά και για τη… διέξοδο που βρήκε στις διαδικτυακές πωλήσεις η εταιρεία της οποίας ηγείται κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης μίλησε σε συνέντευξή της στην εκπομπή Χάρη Ντιγριντάκη «Τρίποντο στην οικονομία» στον Alpha 98,9 η Νινέττα Χριστοπούλου, ιδιοκτήτρια της εταιρείας «111 ελιές», που, μεταξύ άλλων, παράγει σαπούνι αργής ωρίμανσης και προϊόντα vegan.
«Κατά την περίοδο του lockdown επηρεάστηκαν οι πωλήσεις μας γιατί ένα μεγάλο κομμάτι της διανομής μας είναι σε τουριστικούς προορισμούς, στις εμπορικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό, οπότε υπήρχε κάμψη. Ευτυχώς ήταν έτοιμο το site μας, υπήρχε το ηλεκτρονικό κατάστημα το δικό μας, αλλά είχαμε και κάποιες συνεργασίες με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που κάπως εκεί φάνηκε ότι σώθηκε η παρτίδα. Αλλά σίγουρα ήταν μεγάλο το πλήγμα και για εμάς και για όλες τις μικρές επιχειρήσεις της δικής μας δυναμικής», τόνισε, μεταξύ άλλων η Νινέττα Χριστοπούλου, επισημαίνοντας ότι ένα ποσοστό των προϊόντων της εταιρείας διοχετεύεται στις αγορές του εξωτερικού.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: