Σύνταξη tourismtoday.gr

Η Hilton, ανακοίνωσε ένα επίτευγμα ορόσημο, ξεπερνώντας τα 1.000 ξενοδοχεία στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC).

Αυτή η αξιοσημείωτη ανάπτυξη έρχεται μετά από μια χρονιά ρεκόρ και ξεπερνά τον αρχικό στόχο της εταιρείας να φτάσει τα 1.000 ξενοδοχεία έως το 2025, από 761 ακίνητα στο κλείσιμο του προηγούμενου έτους.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Hilton έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της στην περιοχή με εντυπωσιακό σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) σχεδόν 25%, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για ταξίδια και εμπειρίες μεταξύ της αναπτυσσόμενης μεσαίας τάξης της APAC.
Με έναν ισχυρό αγωγό 915 ξενοδοχείων σε διάφορα στάδια ανάπτυξης, είναι έτοιμη να διπλασιάσει το συνολικό της αποτύπωμα τα επόμενα χρόνια.

«Η ταχεία επέκταση της Hilton σε όλη την Ασία-Ειρηνικό υποστηρίζεται από την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για τις μάρκες μας και την όρεξη για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε κάθε σημείο τιμής, δήλωσε ο Alan Watts, πρόεδρος της Hilton στην περιοχή.

Νέα ανοίγματα σε πόλεις πύλες, βασικούς κόμβους μεταφορών και περιζήτητα θέρετρα της Ασίας ξεκλειδώνουν καινούργιες ευκαιρίες για τους ταξιδιώτες της περιοχής και ανοίγουν το δρόμο για συνεχή δυναμική τα επόμενα χρόνια».

Νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο σε APAC

Αρκετές νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της παγκόσμιας μάρκας φιλοξενίας έπαιξαν ρόλο στην επίτευξη του ορόσημου των 1.000 ξενοδοχείων.

Σημαντικά εγκαίνια περιλαμβάνουν το Hilton Shanghai City Centre (Κίνα), το Hilton Gurugram Baani City Centre (Ινδία), το Canopy by Hilton Osaka Umeda (Ιαπωνία), το Motley Hotel Richmond under the Tapestry Collection by Hilton (Αυτραλία) και το Hilton Garden Inn Bangkok Riverside (Ταϊλάνδη).

Πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης σε APAC

«Παρά τη σημαντική ανάπτυξη του Hilton, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, καθώς η ζήτηση συνεχίζει να ξεπερνά την προσφορά για φιλοξενία στην Ασία-Ειρηνικό», δήλωσε ο Clarence Tan, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης σε APAC της Hilton.

Είμαστε επικεντρωμένοι στο να φέρουμε τις κατάλληλες μάρκες στα σωστά μέρη τη σωστή στιγμή. Βλέπουμε ότι η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται από τη μεσαία αγορά στην πολυτέλεια και θα συνεχίσουμε να φέρνουμε νέα ξενοδοχεία στην αγορά που καλύπτουν διαφορετικά σημεία τιμών και περιστάσεις διαμονής.»

500 ξενοδοχεία μεσαίας αγοράς και επέκταση σε luxury χαρτοφυλάκιο

Η Hilton πρόκειται να επιτύχει αξιοσημείωτη ανάπτυξη στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, με σχέδια να υπερδιπλασιάσει το τρέχον χαρτοφυλάκιό της με 500 ξενοδοχεία μεσαίας αγοράς.
Κλειδί για αυτήν την επέκταση είναι τα εμπορικά σήματα εστιασμένων υπηρεσιών, όπως το Hampton by Hilton και το Hilton Garden Inn, που αναπτύσσονται σταθερά σε όλη την περιοχή.

Στοχεύει να επεκτείνει σημαντικά το luxury χαρτοφυλάκιο της, με σχέδια να αυξήσει τη συλλογή της σε 150 ακίνητα, τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το σημερινό της αποτύπωμα στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας τα επόμενα χρόνια.

Αυτό περιλαμβάνει τα ξενοδοχεία Waldorf Astoria, Conrad και LXR, καθώς και μια αποκλειστική συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World, διαφοροποιώντας περαιτέρω τις πολυτελείς προσφορές της. Επιπλέον, οι εμβληματικές επωνυμίες Hilton Hotels & Resorts και DoubleTree by Hilton προβλέπεται να αυξηθούν κατά 160 νέα ακίνητα.

Συγκεκριμένα, τα τρία τέταρτα του αγωγού 915 ξενοδοχείων του ομίλου διαμονής είναι ήδη υπό κατασκευή, ενισχύοντας την ηγετική του θέση στον κλάδο για έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Προορισμοί και ανάπτυξη ξενοδοχείων

  • Η Hilton πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στην Κίνα φέτος, ξεπερνώντας τα 700 ξενοδοχεία και φτάνοντας συνολικά 758 ακίνητα που εκτείνονται σε 10 διαφορετικές μάρκες σε 249 τοποθεσίες.
    Το τμήμα των εστιασμένων υπηρεσιών συνεχίζει να ευδοκιμεί, με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία Hampton by Hilton και σχεδόν 100 τοποθεσίες του Hilton Garden Inn που λειτουργούν τώρα.
    Ενισχύει επίσης την παρουσία της στις κατηγορίες πλήρους εξυπηρέτησης και πολυτελείας, με highlights όπως το Hilton Shanghai City Center, το Conrad Chongqing και το επερχόμενο ντεμπούτο της επωνυμίας LXR Hotels & Resorts στο Σιάν.
  • Η Ινδία γνώρισε σημαντική ανάπτυξη για το Hilton το 2024, με τα εγκαίνια των DoubleTree by Hilton Bengaluru Whitefield και Hilton Gurugram Baani City Center.
    Μια συμφωνία ορόσημο αδειοδότησης με την Olive by Embassy εισήγαγε το σήμα Spark by Hilton στην Ασία-Ειρηνικό, ανοίγοντας το δρόμο για 150 νέα ξενοδοχεία και σηματοδοτώντας την είσοδο της εταιρείας στο premium οικονομικό τμήμα της περιοχής.
  • Η Νοτιοανατολική Ασία εξακολουθεί να είναι μια ακμάζουσα αγορά για το Hilton, με φιλόδοξα σχέδια να διπλασιάσει την παρουσία του στην περιοχή τα επόμενα χρόνια.
    Πρόσφατες εξελίξεις περιλαμβάνουν το ντεμπούτο της εταιρείας στο Λάος με το DoubleTree by Hilton Vientiane, το άνοιγμα δύο ακινήτων DoubleTree στην Τζακάρτα και την προσθήκη δύο ξενοδοχείων Hilton Garden Inn στην Ταϊλάνδη.
  • Στο Βιετνάμ, η στρατηγική συνεργασία της Hilton για την ανάπτυξη ξενοδοχείων με εστιασμένες υπηρεσίες θα αυξήσει σημαντικά τον αγωγό της, επεκτείνοντας τελικά την παρουσία της στη χώρα πενταπλασιάζοντας.

Στόχος η ανάπτυξη lifestyle εμπορικών σημάτων

Η Hilton εστιάζει επίσης στην ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων του lifestyle, όπως Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton και Tapestry Collection by Hilton, τροφοδοτώντας τους ταξιδιώτες που αναζητούν πιο εξατομικευμένες και αυθεντικές εμπειρίες.

Η φημισμένη κουλτούρα του ομίλου φιλοξενίας στο χώρο εργασίας υποστηρίζει αυτήν την ισχυρή ανάπτυξη. Για όγδοη συνεχή χρονιά, η εταιρεία αναγνωρίστηκε ως η #1 εταιρεία φιλοξενίας στη λίστα «Best Workplaces in Asia» από το Great Place to Work, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της για αριστεία τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τα μέλη της ομάδας.