Νέος διευθύνων σύμβουλος στην Tui UK & Ireland αναλαμβάνει ο Neil Swanson, μετά την αποχώρηση του Andrew Flintham, ο οποίος αποχωρεί για να ηγηθεί της αντίπαλης British Airways Holidays.

O Neil Swanson ο οποίος από τον Ιούνιο του 2023 ήταν ο Chief Marketing Officer της εταιρείας λάνσαρε τις πρώτες ιστοσελίδες για τις μάρκες Lunn Poly και Thomson.

Ακολούθησαν διάφοροι ρόλοι πωλήσεων και ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου πριν αναλάβει το 2018 την πλήρη αρμοδιότητα πωλήσεων σε όλο το φάσμα (ηλεκτρονικό εμπόριο, λιανικό και κέντρα επικοινωνίας). Προηγουμένως εργάστηκε για το τμήμα μάρκετινγκ Argos πριν προχωρήσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στη δημιουργία της πρώτης ιστοσελίδας Argos.

H αναβάθμιση του ρόλου του Swanson αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης του Ομίλου TUI, που προωθεί ένα νέο λειτουργικό μοντέλο.

Η νέα δομή του ομίλου θα δει τον πυρήνα των κλασικών πακέτων να συμπληρώνεται από τα δυναμικά πακέτα και υπηρεσίες για μεμονωμένα ταξίδια.

Η TUI στοχεύει στην αύξηση των εξατομικευμένων προσφορών και στην ανάπτυξη βοηθητικών εταιρειών μέσω ενός μετασχηματισμού Markets + Airline.

«Τα επιτυχημένα κανάλια λιανικής και η απευθείας σύνδεση θα βρίσκονται στο επίκεντρο των αναπτυξιακών φιλοδοξιών του ομίλου», αποκάλυψε η εταιρεία.

Το νέο μοντέλο λειτουργίας του τουρ οπερέιτορ θα δημιουργήσει ένα πλήρως ενσωματωμένο λειτουργικό «Marketplace» για τη βασική δραστηριότητα, επιτρέποντας παγκόσμια επεκτασιμότητα με ταχύτητα, καθιστώντας το πιο αποτελεσματικό και κερδοφόρο, σύμφωνα με την TUI.

Μια ξεχωριστή ενότητα θα καλύπτει τις «Επιχειρήσεις Επέκτασης» εστιάζοντας σε νέες κατηγορίες προϊόντων και αγορές. Αυτή η μονάδα θα λειτουργεί ως θερμοκοιτίδα και θα δώσει προτεραιότητα στην εισαγωγή νέων πλατφορμών προϊόντων, με στόχο «την προσέλκυση νέων τμημάτων πελατών», καθώς και την είσοδο σε νέες αγορές.

Δημιουργείται επίσης μια διευρυμένη εμπορική λειτουργία στην αεροπορική της εταιρεία.

Όλες οι περιοχές της TUI, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας, θα διατηρήσουν τις δικές τους καταστάσεις κερδών και ζημιών και θα αναφέροntai απευθείας στον διευθύνοντα σύμβουλο της Markets + Airline, David Schelp.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Sebastian Ebel δήλωσε:

«Έχουμε αναφέρει διψήφια αύξηση για όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο sta kέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) τον Αύγουστο. Αυτό καταδεικνύει τη δύναμη της επιχειρηματικής μας στρατηγικής. Θα επιταχύνουμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια και ως εκ τούτου κάνουμε τώρα το επόμενο βήμα στον μετασχηματισμό μας.

«Η Markets + Airline παίζει βασικό ρόλο σε αυτό. Εκτός από το ότι είμαστε ένας επιτυχημένος ταξιδιωτικός πράκτορας πακέτων με ισχυρή επωνυμία, θα προσφέρουμε ένα αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, υπηρεσιών και προορισμών.

«Ο στόχος είναι να πουληθούν περισσότερα προϊόντα σε περισσότερους πελάτες παγκοσμίως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

«Ο μετασχηματισμός Markets + Airline θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε το χαμόγελo της TUI παγκοσμίως».