Κατά τη διάρκεια του ανοίγματος του BER, το αεροδρόμιο Schönefeld (SXF) έγινε ο τερματικός σταθμός 5 του νέου αεροδρομίου του Βερολίνου, αλλά η κρίση του κορωνοϊού θα μπορούσε να σημαίνει το πρόωρο τέλος της.

Επειδή ο αριθμός των επιβατών έχει καταρρεύσει, ο τερματικός σταθμός θα μπορούσε να κλείσει ήδη από την έναρξη της θερινής περιόδου 2021 τον Μάρτιο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Αεροδρομίου του Βερολίνου Engelbert Lütke Daldrup θέλει να εξοικονομήσει λειτουργικά έξοδα.

Το κλείσιμο του τερματικού σταθμού Schönefeld θα επηρέαζε κυρίως τις Ryanair, Condor, Wizz Air, TUI fly και SunExpress. Εάν επρόκειτο να μετακινηθούν στο νέο τερματικό σταθμό Τ1, θα έπρεπε επίσης να πληρώσουν υψηλότερα τέλη εκεί.

« Λαμβάνοντας υπόψη την κακή εξέλιξη της κυκλοφορίας, πρέπει να σκεφτούμε εάν χρειαζόμαστε πραγματικά το T5 το 2021 », δήλωσε ο Daldrup του «Berliner Morgenpost». Επί του παρόντος, μόνο το 10% των επιβατών ταξιδεύουν μέσω του αεροδρομίου του Βερολίνου σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Εάν οι αριθμοί επιβατών αυξηθούν γρηγορότερα από το αναμενόμενο την άνοιξη του 2021, θα μπορούσε να τεθεί σε λειτουργία ο νέος τερματικός σταθμός 2 στο BER. Έχει τελειώσει, αλλά δεν έχει ακόμη λειτουργήσει – επίσης λόγω της έλλειψης επιβατών.