Οι πλατφόρμες κράτησης γίνονται όλο και πιο σημαντικές για την ξενοδοχειακή βιομηχανία , με την Booking.com να επεκτείνει συνεχώς το μερίδιό της στην αγορά.

Η γερμανική ένωση ξενοδοχείων (IHA) προωθεί την επέκταση των άμεσων κρατήσεων ξενοδοχείων για χρόνια.Παρά τις εκκλήσεις της ένωσης, το ποσοστό απευθείας κρατήσεων – online και offline – μειώνεται σταθερά στη γερμανική αγορά ξενοδοχείων.

Το 2013, το 63,7% όλων των διαμονών του ξενοδοχείου καταγράφηκε μέσω απευθείας καναλιών, έναντι 58,5% πέρυσι, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της IHA “Hotel Market Germany 2020”.

Το ποσοστό των διανυκτερεύσεων που κρατήθηκαν απευθείας μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σε πραγματικό χρόνο ήταν μόλις 8,8% το 2019 ενώ το 2017 ήταν 10,9%.

Αντίθετα, η επιρροή των online πλατφορμών κρατήσεων αυξάνεται. Μπόρεσαν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους στις πωλήσεις ξενοδοχείων από 20,9 σε 29,7% μεταξύ 2013 και 2019. Το σαφές κορυφαίο μέλος είναι η Booking.com.

Η πλατφόρμα επέκτεινε το μερίδιό της στην αγορά από 58,7% το 2017 σε σχεδόν 66% το προηγούμενο έτος.

Σύμφωνα με την έκθεση της IHA, ο πρώην ηγέτης της αγοράς HRS εξακολουθεί να κατέχει μερίδιο αγοράς 17,1% (2017: 23,6%).

Η Expedia βρίσκεται στην τρίτη θέση, με το μερίδιό της να αυξάνεται ελαφρά από 12,2 σε 12,5%.

Συνολικά, η τοπική ξενοδοχειακή βιομηχανία μπορεί να κοιτάξει πίσω σε ένα επιτυχημένο έτος 2019. Σύμφωνα με το IHA, όλα τα βασικά στοιχεία αναπτύχθηκαν θετικά.