Απαραίτητη είναι πλέον η ταξιδιωτική ασφάλιση προκειμένου οι καταναλωτές να απολαύσουν ταξίδια χωρίς άγχος. Αυτό προέκυψε από έρευνα της εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης VisitorsCoverage.

Το 64% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν έχοντας ασφάλιση το 2022.

Το 70% των ερωτηθέντων αναμένει να ταξιδέψει περισσότερο το 2022, αλλά, υπό το φως της πανδημίας, θα μείνει πιο κοντά στο σπίτι του.

Το 45% βαθμολόγησε τα οδικά ταξίδια ως τα πιο ελκυστικά. Ακολούθησαν οι πτήσεις εσωτερικού (22%), ενώ μόνο το 16% θα ταξιδέψει διεθνώς το 2022.

Η Χαβάη και ο Καναδάς είναι οι πιο περιζήτητοι προορισμοί της χρονιάς.

Παράλληλα, η έρευνα υποδηλώνει αύξηση της αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης:

  • Το 64% των Αμερικανών πιστεύει ότι η ταξιδιωτική ασφάλιση που τους καλύπτει σε περίπτωση ακύρωσης και έκτακτης ανάγκης ταξιδιού θα τους έκανε πιο πιθανό να ταξιδέψουν.
  • Το 42% δήλωσε ότι είναι «πιθανόν» ή «πολύ πιθανό» να αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση.

Η ευελιξία είναι το “κλειδί”

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες είπαν ότι θα ένιωθαν καλύτερα προετοιμασμένοι να ταξιδέψουν το 2022 με «πιο ευέλικτες επιλογές ακύρωσης»:

  • Το 55% αξιολόγησε την ευελιξία ακύρωσης ως το όφελος που πρόσφερε τη μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.
  • Από αυτούς το 41% ​​περίμενε να κάνει κράτηση περισσότερων πτήσεων το 2022.
  • Το 29% σχεδιάζει να δαπανήσει για «θέματα πτήσης», όπως ασφάλιση ακύρωσης.

Τους τελευταίους τρεις μήνες, το 99% των πελατών VisitorsCoverage που αγόρασαν προγράμματα ασφάλισης ταξιδιού έχουν συμπεριλάβει ένα όφελος Cancel For Any Reason (CFAR).