Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Σαουδική Αρχή Τουρισμού (STA) δεν περιμένει να ανοίξουν ξανά τα σύνορα για να εμπλακεί και να εμπνεύσει τους διεθνείς τουρίστες.
Σύμφωνα με στοιχεία από την ITB Berlin η STA έχει ήδη εδραιώσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας, της Ρωσίας και της ΚΑΚ, της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας και ανοίγει γραφεία σε άλλες αγορές, όπως της Μπενελούξ.
Αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής προώθησης, καθώς οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο ονειρεύονται να εξερευνήσουν εξωτικούς προορισμούς για άλλη μια φορά.
Η Σαουδική Αραβία άνοιξε τα σύνορα της τον Σεπτέμβριο του 2019. Και καθιερώθηκε γρήγορα ως ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός προορισμός στον κόσμο, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC).
Έχοντας αυτό κατά νου, η STA συνέχισε να επενδύει. Με στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του προορισμού σε ένα διεθνές κοινό. Για να τον επισκεφτούν μόλις ανοίξουν τα σύνορα και ξεκινήσουν με ασφάλεια τα ταξίδια.
Ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια σε 28 χώρες
Για το σκοπό αυτό, ξεκίνησε μια μεγάλη διεθνής ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια τον Ιανουάριο. Σε διάφορες αγορές πηγών σε όλο τον κόσμο.
Η ψηφιακή εκστρατεία σε 28 χώρες και σε 13 γλώσσες, ζωντανεύει τη φυσική ομορφιά της Σαουδικής Αραβίας, τον πλούσιο πολιτισμό και την κληρονομιά της.
Η STA συμβάλει στην επίτευξη του φιλόδοξου οράματος των 100 εκατομμυρίων επισκεπτών από τις εγχώριες, περιφερειακές και διεθνείς αγορές.
Με 15 αγορές προτεραιότητας που εντοπίστηκαν σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, ήταν σημαντικό για τη STA να δημιουργήσει την υποδομή για την υποστήριξη αυτής της ανάπτυξης.
Η τουριστική αρχή εμπλέκει και τον ιδιωτικό τομέα. Δημιουργώντας συναρπαστικές εμπειρίες επισκεπτών. Επικεντρωμένες στον πολιτισμό, την κληρονομιά, την περιπέτεια και την απαράμιλλη φιλοξενία «στο αληθινό σπίτι της Αραβίας».