Τα περισσότερα χρήματα για πληρωμένες online διαφημίσεις ξοδεύει η Booking.com ενώ η TripAdvisor είναι πρώτη στις οργανικές αναζητήσεις, όπως αποκαλύπτει μια νέα έρευνα από την Kantar Meida.

Με τόσους πολλούς παίκτες στον κλάδο των online tour operators (ΟΤΑs), ο ανταγωνισμός είναι έντονος καθώς οι εταιρείες εποφθαλμιούν τις κορυφαίες θέσεις στις αναζητήσεις του Google.

Σύμφωνα με τη μελέτη μόνο μια μικρή ομάδα έχει κυριαρχήσει την πληρωμένη κατηγορία αναζήτησης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018. Πρόκειται για τις Booking.com, OnTheBeach.com και Trivago με την κάθε μια εξ αυτών να ξοδεύει εκατομμύρια για αναζητήσεις μέσω Google, με την Booking.com να έρχεται πρώτη, δαπανώντας περίπου 20 εκατ. δολάρια μέχρι στιγμή για το 2018.

Η μελέτη περιλαμβάνει στοιχεία τόσο για το pay per ckick αλλά και τις οργανικές αναζητήσεις/προβολή.

Οι δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά

Σύμφωνα με περαιτέρω στοιχεία της έρευνα η λέξη ξενοδοχεία ήταν αυτή για την οποία οι επιχειρήσεις ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα τους πρώτους τρεις μήνες, συνολικά 8,5 εκατ. λίρες.

Είναι περίπου επτά φορές περισσότερο από όσα ξοδεύουν για την επόμενη πιο δημοφιλή λέξη-κλειδί, την «airbnb».

Πέρα από τη διαμονή και γενικότερα για τον ταξιδιωτικό τομέα, οι λέξεις-κλειδιά που κυριαρχούν είναι «τα ταξίδια χαμηλού κόστους/Low cost travel».

Λέξεις-κλειδιά όπως «φθηνότερες διακοπές», «φθηνές διακοπές» και «φτηνότερες πτήσεις» είναι από τις πιο περιζήτητες λέξεις-κλειδιά ταξιδιού, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν δαπάνες που αγγίζουν τα 2 εκατ. λίρες. μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου του τρέχοντος έτους.