Premium ταξιδιωτικές εμπειρίες, αναζητούν οι Κινέζοι τουρίστες στα ταξίδια τους, με τη Σιγκαπούρη να αναδεικνύεται ως ο πιο αγαπημένος προορισμός.
Αυτό αναφέρουν τα δεδομένα από την τελευταία μελέτη που κυκλοφόρησε από την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ και έρευνας China Trading Desk (CTD), σε συνεργασία με την Essential Communications του Ομίλου Bluedog.
Η έκθεση, που βασίζεται σε έρευνα 15.000 τουρίστες, ρίχνει φως στις βασικές τάσεις από το ταξιδιωτικό συναίσθημα των Κινέζων.
Το CTD εκτιμά ότι ο αριθμός των Κινέζων εξερχόμενων ταξιδιωτών θα φτάσει τα 200 εκατ. μέχρι το 2028.
Last minute bookings
Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο προγραμματισμός της τελευταίας στιγμής κυριαρχεί, με το 73% των ταξιδιωτών να ολοκληρώνουν τα σχέδιά τους εντός ενός μήνα από την αναχώρηση, υπογραμμίζοντας τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα και την επιθυμία για ευελιξία στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό.
Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ταξιδιώτες Gen Z, με σχεδόν τους μισούς να προγραμματίζουν διακοπές εντός δύο εβδομάδων από την έναρξη του ταξιδιού τους.
Μεγαλύτερα ταξίδια
Τα μεγαλύτερα ταξίδια γίνονται πιο δημοφιλής επιλογή, με το 80,3% των Κινέζων να επιλέγει να μείνει μεταξύ 5 και 15 ημερών στο εξωτερικό. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη πτώση στην προτίμηση για μικρότερες διακοπές, από 19,3% το δεύτερο τρίμηνο σε μόλις 10%.
Κορυφαίοι προορισμοί
Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι η Ιαπωνία σημείωσε άνοδο δημοτικότητας μεταξύ των Κινέζων τουριστών το 2023, καταλαμβάνοντας πλέον την τρίτη θέση στους προτιμώμενους προορισμούς, ακριβώς πίσω από τη Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη, λόγω των ευνοϊκότερων συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Πώς οι Gen Zs διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις
Οι Gen Zs είναι πιο αυθόρμητοι, καθώς σχεδόν οι μισοί προγραμματίζουν διακοπές μέσα σε δύο εβδομάδες μετά το ταξίδι (46,8%).
- Η Gen Z γενιά προτιμά να ταξιδεύει μία έως δύο φορές το χρόνο (67,6%).
- Οι Gen Zs έχουν το υψηλότερο ποσοστό ζευγαριών (22,8%) και φίλων (33,2%) που ταξιδεύουν, υποδηλώνοντας μια αυξανόμενη προτίμηση για ρομαντικές αποδράσεις ή κοινωνικά ταξίδια, πιθανότατα λόγω κοινών δαπανών και εμπειριών μεταξύ των συνομηλίκων.
- Η Σιγκαπούρη (15,6%), η Νότια Κορέα (13,9%) και η Ιαπωνία (12,4%) είναι οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί για τους Gen Zs, πιθανότατα λόγω της προσβασιμότητας, της κουλτούρας K-pop και των διαφορετικών τουριστικών προσφορών.
- Ο κορυφαίος ταξιδιωτικός σκοπός των Gen Zs είναι η τοπική κουζίνα (23,3%), δείχνοντας έντονη επιθυμία να εξερευνήσει τις τοπικές πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες.
- Η προτίμηση της Gen Z γενιάς για αγορές πολυτελών προϊόντων κυριαρχείται από φθηνότερες τιμές (24,4%) και εκπτώσεις (23,5%).
Τέλος, ένα σημαντικό ποσοστό των ταξιδιωτών Gen Z διεξάγει έρευνα πριν αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια (28,3%), υπογραμμίζοντας τη σημασία του ενδελεχούς προγραμματισμού ταξιδιού μέσω κινεζικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Xiaohongshu και το Douyin.