Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθώς τα ταξίδια ανακάμπτουν, εμφανίζονται νέες τάσεις που δείχνουν ότι το “κανονικό” είναι ακόμα πολύ μακριά, αναφέρει έρευνα της εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης Squaremouth.

Η έρευνα της συνέκρινε χιλιάδες συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης στις ΗΠΑ που αγοράστηκαν πριν και μετά την πανδημία. Με στόχο να εντοπίσει τις τάσεις και τις αλλαγές στον τρόπο που οι Αμερικανοί τουρίστες κλείνουν τα ταξίδια τους.
Τα δεδομένα αποκάλυψαν πέντε τάσεις ταξιδιού που αναδεικνύουν τη νέα κανονικότητα.

Οι πέντε τάσεις ταξιδιού της νέας κανονικότητας

1. Διεθνείς ταξιδιωτικές προσεγγίσεις

Ενώ τα διεθνή ταξίδια αντιπροσωπεύουν πάντα τις περισσότερες πωλήσεις της Squaremouth, το κλείσιμο των συνόρων το 2020 ανάγκασε τους ταξιδιώτες να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι τους.

  • Πριν από την πανδημία, τα διεθνή ταξίδια αποτελούσαν σχεδόν το 90% των πωλήσεων της Squaremouth.
  • Το καλοκαίρι του 2020, πάνω από το 40% των ταξιδιωτών παρέμεινε στην πολιτεία του. Ποσοστό υψηλότερο από ποτέ.
  • Το καλοκαίρι του 2021, τα διεθνή ταξίδια ανέβηκαν περίπου στο 80% των πωλήσεων.

2. Τα ταξίδια της τελευταίας στιγμής στο εξωτερικό αυξάνονται σε δημοτικότητα

Καθώς ανοίγουν ξανά τα σύνορα, μια συσσωρευμένη ζήτηση έχει οδηγήσει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για ταξίδια τελευταίας στιγμής στο εξωτερικό.

  • Ιστορικά, οι ταξιδιώτες αγόραζαν ασφάλιση τουλάχιστον 50 ημέρες πριν από το ταξίδι τους.
  • Το 2020, οι ταξιδιώτες σχεδίαζαν ακόμη πιο μπροστά. Ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε σε πάνω από 100 ημέρες για διεθνή ταξίδια.
  • Το καλοκαίρι του 2021, οι ταξιδιώτες που πήγαν στο εξωτερικό αγόρασαν ασφάλιση μόλις 25 ημέρες πριν από το ταξίδι τους.

3. Ξοδεύοντας περισσότερα σε ταξίδια πιο κοντά στο σπίτι

  • Για πρώτη φορά, οι εγχώριοι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα από τους διεθνείς ταξιδιώτες.
  • Το καλοκαίρι του 2021, το μέσο κόστος ενός εσωτερικού ταξιδιού ήταν 22% μεγαλύτερο από ένα διεθνές ταξίδι.

Συνολικά, οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περίπου τα ίδια όπως πριν από την πανδημία. Με μέσο κόστος ταξιδιού περίπου 3.600 δολάρια.

4. Οι Baby Boomers δεν έχουν γυρίσει ακόμα

Ο μέσος όρος ηλικίας των καταναλωτών ταξιδιωτικής ασφάλισης εξακολουθεί να είναι πολύ κάτω από τον ιστορικό μέσο όρο.

Πριν από την πανδημία, οι ταξιδιώτες στις γενιές Baby Boomer και Silent αποτελούσαν σχεδόν τους μισούς πελάτες του Squaremouth.

  • Το καλοκαίρι του 2021, μόνο το 25% των ταξιδιωτών προέρχονταν από γενιές Baby Boomer και Silent.
  • Οι ταξιδιώτες Millennials και Gen X είναι πλέον περισσότεροι. Η κάθε γενιά αντιπροσωπεύει πάνω από το 25% των ταξιδιωτών.

5. Οι προορισμοί

  • Αυτό το καλοκαίρι, το Μεξικό, το Τερκς και το Κάικος και η Κόστα Ρίκα ήταν οι κορυφαίοι τρεις διεθνείς προορισμοί στο Squaremouth.
  • Πριν από την πανδημία, ο Καναδάς, η Ιταλία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί στους τουρίστες από τις ΗΠΑ.