Την πλήρη εξαγορά της Standard International, μητρική εταιρεία των επωνυμιών The Standard και Bunkhouse Hotel, ανακοίνωσε η Hyatt Hotels Corporation, σε μία στρατηγική κίνηση που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της τον τομέα των life style ξενοδοχείων.
Η εξαγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα φέτος, θα προσθέσει 22 ξενοδοχεία και περισσότερα από 2.000 δωμάτια στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της Hyatt.
Ενσωματώνοντας τα περιουσιακά στοιχεία της Standard International, η Hyatt θα δημιουργήσει μία νέα δραστηριότητα με έδρα τη Νέα Υόρκη.
Με επικεφαλής τον κ. Amar Lalvani, εκτελεστικό πρόεδρο της Standard International, θα επωφεληθεί από τη λειτουργική υποδομή και το πρόγραμμα πιστότητας της Hyatt, παρέχοντας παράλληλα ξεχωριστή ηγεσία σε βασικούς τομείς όπως η δημιουργία εμπειρίας, ο σχεδιασμός, το μάρκετινγκ και τα τρόφιμα και τα ποτά.
Η συναλλαγή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη μεταμόρφωση της Hyatt, ενισχύοντας την εστίασή της σε ξεχωριστές επωνυμίες και εμπειρίες. Το χαρτοφυλάκιο που αποκτήθηκε θα είναι πλήρως ενεργητικό και θα περιλαμβάνει συμβάσεις διαχείρισης, franchise και άδειας χρήσης για 22 ξενοδοχεία, συνολικού ύψους περίπου 2.000 δωματίων.
Μεταξύ αυτών, τα The Standard στο Λονδίνο, The Standard, High Line στη Νέα Υόρκη, The Standard, Bangkok Mahanakhon, καθώς και boutique ξενοδοχεία όπως το Hotel Saint Cecilia στο Όστιν του Τέξας και το Hotel San Cristóbal στη Μπάχα Καλιφόρνια του Μεξικού.
Ο Amar Lalvani, ο οποίος θα γίνει Πρόεδρος και Δημιουργικός Διευθυντής της ομάδας lifestyle μετά το κλείσιμο, θα συνεχίσει να επιβλέπει την ενσωμάτωση των αποκτηθέντων εμπορικών σημάτων, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διατήρηση της ακεραιότητας και της καινοτομίας τους. Η Lalvani έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια ανάπτυξη των W Hotels και στη μετατροπή της Standard International σε παγκόσμιο brand.
Η συναλλαγή περιλαμβάνει συμβάσεις διαχείρισης, franchise και αδειοδότησης 21 ξενοδοχείων, συνολικού αριθμού περίπου 2.000 δωματίων.
Το χαρτοφυλάκιο της Standard International περιλαμβάνει επίσης τα Peri Hotels και δύο νέες μάρκες, το The StandardX, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στη Μελβούρνη και το The Manner, που θα ανοίξει σύντομα στο Soho της Νέας Υόρκης για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η οικιστική ανάπτυξη βρίσκεται επίσης στο επίκεντρο αυτής της εξαγοράς, με τις Standard κατοικίες να βρίσκονται σε εξέλιξη στη Λισαβόνα, το Μαϊάμι, το Πουκέτ, τη Χούα Χιν και την Πόλη του Μεξικού, καθώς και τις κατοικίες Bunkhouse στο Hotel Saint Cecilia στο Ώστιν.
Η εξαγορά αποτιμάται στα 150 εκατ. δολ. και θα επιτρέψει στη Hyatt να συνεχίσει να διαφοροποιεί και να εμπλουτίζει την προσφορά της, βασιζόμενη σε ένα παγκόσμιο δίκτυο και ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που έχει ήδη 48 εκατομμύρια μέλη.