Με την ένταξη νέων λεωφορειακών γραμμών στον σχεδιασμό της εισόδου από την μπροστινή πόρτα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) συνεχίζει να δίνει τη μάχη κατά της εισιτηριδιαφυγής.
Συγκεκριμένα, μετά από απόφαση του ΟΣΕΘ, από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου τίθεται σε εφαρμογή η είσοδος των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία ακόμη 25 γραμμών, αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.
- Νο 11 Πυλαία-Ν.Σ.Σ.
- Νο 15 Σαράντα Εκκλησιές-Ιστορικό Κέντρο
- Νο 16 Ευαγγελίστρια-Ιστορικό Κέντρο
- Νο 17 Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.
- Νο 18 Αγ. Ανάργυροι-Κορδελιό
- Νο 19 Κορδελιό-Ν.Σ.Σ.
- Νο 20 Μενεμένη-Αριστοτέλους
- Νο 21 Εύοσμος-Αριστοτέλους
- Νο 23 Ν.Σ.Σ.-Συκιές
- Νο 25 Νεάπολη-Βενιζέλου
- Νο 29 Πολίχνη-Αριστοτέλους
- Νο 33 Αγ. Παντελεήμων-Βενιζέλου
- Νο 39 Κηφισιά-Δικαστήρια
- Νο 36 Βούλγαρη-Ζώνη Κανοτομίας
- Νο 36Χ Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριανδρία
- Νο 40 Ν.Σ.Σ.-Καλοχώρι
- Νο 43Υ Κάτω Ηλιούπολη-Βούλγαρη
- Νο 45 ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής-Cosmos
- Νο 45Υ Τ.Σ.ΚΤΕΛ ΜΑΚΣΔΟΝΙΑ-Α.Σ. ΙΚΕΑ
- Νο 55Υ Σταυρούπολη-ΚΤΕΛ-Ν.Σ.Σ.
- Νο 67/Νο 68 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριάδι-Διεθνές Πανεπιστήμιο-
Κεραμούργία - Νο 76 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι
- 79 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο
- Νο 87 Θεσσαλονίκη-Βασιλικά
- Νο 88 Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι
«Με την προσθήκη 25 νέων λεωφορειακών γραμμών στο σχεδιασμό μας για την είσοδο από την μπροστινή πόρτα, κλείνουμε έναν πρώτο κύκλο πλήρους ελεγκτικού μηχανισμού για την μείωση της εισιτηριοδιαφυγής στις αστικές και περιαστικές γραμμές.
Το μέτρο έχει αποδώσει καρπούς και φιλοδοξούμε ότι θα εξελιχθεί ακόμη καλύτερα με την αναβάθμιση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών και φυσικά με τη λειτουργία του μετρό που θα φέρει πραγματική επανάσταση στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΣΕΘ η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα έχει φέρει σημαντική μείωση της εισιτηριοδιαφυγής σε ένα ποσοστό που όπως μετρήσαμε, αγγίζει το 32 % για τον Οκτώβριο του 2024 (1η – 30η Οκτωβρίου) σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2023.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ η επιβίβαση των χρηστών θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από την πρώτη (μπροστινή) πόρτα και η αποβίβαση αποκλειστικά από τις υπόλοιπες θύρες των λεωφορείων.
Η επιβίβαση/αποβίβαση των ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια θα πραγματοποιείται από την πόρτα που διαθέτει ράμπα ενώ οι συνοδοί παιδιών με χρήση βρεφικού / παιδικού καροτσιού θα γίνεται από τη μεσαία θύρα για την ασφαλή μετακίνηση.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια απόφαση οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου αναλαμβάνουν να ενημερώνουν τους επιβάτες για την εφαρμογή του μέτρου για την διευκόλυνση τους και να διασφαλίζουν την προσβασιμότητα στα συγκοινωνιακά μέσα ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα και γενικά όσων χρειάζονται βοήθεια.