Από τον Μάρτιο μέχρι τα τέλη Ιουνίου η Emirates, έχει επιστρέψει πάνω από 1,4 δις δολάρια σε πελάτες της για ακυρωμένα ταξίδια λόγω Covid-19.
Σημειώνοντας σημαντική και σταθερή πρόοδο στη δέσμευση της προς τους πελάτες να ολοκληρώσει τις εκκρεμείς επιστροφές.

Αυτό αντιπροσωπεύει το 90% των επιστροφών της αεροπορικής εταιρείας. Μερικές περιπτώσεις απαιτούν περαιτέρω έλεγχο.

“Οι περισσότερες περιπτώσεις είναι απλές και τις επεξεργαστήκαμε γρήγορα, δήλωσε ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates Airline.

Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις που θα χρειαστούν λίγο περισσότερο χρόνο για να ελεγχθούν.
Είμαστε ευγνώμονες στους πελάτες μας για την υπομονή και την κατανόησή τους”.

Η αεροπορική εταιρεία εισήγαγε μια σειρά πρωτοβουλιών για να παρέχει στους πελάτες πρόσθετη διαβεβαίωση και αυτοπεποίθηση όταν ταξιδεύουν. Από μέτρα βιοασφάλειας σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους, έως δωρεάν ιατρική κάλυψη Covid-19 και ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.