Η S7 Airlines και το αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο της Μόσχας εξέτασαν τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία COVID-19 επηρέασε τις ψηφιακές υπηρεσίες επιβατών.
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις διαδικασίες αναγνώρισης χωρίς έλεγχο εισόδου και επιβίβασης.
Οι μελέτες δείχνουν ότι το Νοέμβριο το 62,6% των επιβατών επέλεξαν το online check-in σε πτήσεις της S7 Airlines στο αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο.
Αύξηση κατά 10,3% σε ετήσια βάση.
Επιπλέον, ένας στους πέντε ταξιδιώτες χρησιμοποίησε ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης. Η τεχνολογία επιτρέπει στους επιβάτες να εισέλθουν σε ζώνη ελέγχου πριν από την αναχώρηση ή να επιβιβαστούν σε πτήση.
Οι ταξιδιώτες στο Σότσι ήταν οι πιο ενεργοί χρήστες των αναφερόμενων τεχνολογιών. Με πάνω από το 40% των επιβατών να καταφεύγουν σε ψηφιακές υπηρεσίες.
“Φέτος, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχουν κερδίσει επιπλέον προνόμια, σημειώνει η Σβετλάνα Κουλουουκίνα, διευθύντρια του τμήματος εμπειρίας επιβατών στο S7 Group.
Εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τις επαφές. Στο Ντομοντέντοβο, οι επιβάτες δεν χρειάζεται να εκτυπώσουν τίποτα. Καθώς μπορούν απλά να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο τους για να περάσουν από τις πύλες.
Είμαστε ικανοποιημένοι που βλέπουμε έναν αυξανόμενο αριθμό επιβατών να ενεργεί με αυτόν τον τρόπο”.