Έχουμε αναφερθεί και άλλη φορά στους millennials και το πόσο σημαντικοί είναι για τα ξενοδοχεία, αφού αποτελούν την πιο πολυπληθέστερη γενιά με συνεχώς αυξανόμενη αγοραστική δύναμη. Καθώς αποτελούν το μέλλον του τουριστικού κλάδου και προκειμένου να τους προσεγγίσετε θα πρέπει να γνωρίζετε τις συνήθειες τους, τα ενδιαφέροντα τους καθώς και ποια είναι τα στάδια του κύκλου ταξιδιώτη που ακολουθούν. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τις πέντε πιο σημαντικές τάσεις του 2017 για τους millennials που θα πρέπει να ερευνήσετε προκειμένου να μπορείτε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες τους, αλλά και για να τους προσεγγίσετε.
1. Το Airbnb κερδίζει συνεχώς έδαφος
Τα τελευταία χρόνια το Airbnb εξελίσσεται σε ένα πολύ σημαντικό «παίκτη» στον κλάδο του τουρισμού καθώς η πλειοψηφία όσων έχουν διαμείνει έστω μία φορά σε κάποιο κατάλυμα που βρήκαν μέσω του Airbnb δηλώνουν ευχαριστημένοι και ότι θα το δοκίμαζαν ξανά. Θεωρείται μια εναλλακτική λύση διαμονής που αποκτά διαρκώς ένθερμους υποστηρικτές. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι πολλοί χρήστες της ιστοσελίδας Airbnb θεωρούν ότι τόσο η τοποθεσία όσο και οι τιμές των προσφερόμενων καταλυμάτων συναγωνίζονται (και μερικές φορές ξεπερνούν) αυτές των ξενοδοχείων.
2. Μεγάλη βαρύτητα στα OTAs
Παρόλο που οι περισσότεροι ταξιδιώτες που επιλέγουν να κλείσουν την διαμονή τους μέσω του διαδικτύου δεν γνωρίζουν τον όρο «online travel agency», η πλειοψηφία από αυτούς επιλέγει τα expedia.com, hotels.com και booking.com. Όταν οι χρήστες ρωτήθηκαν για ποιον λόγο χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες ιστοσελίδες, απάντησαν ότι τους δίνεται η ευκαιρία να κλείσουν τη διαμονή τους πολύ γρήγορα, με ασφάλεια και μπορούν να συνδυάσουν τόσο την πτήση τους όσο και την ενοικίαση οχήματος με λίγα μόνο clicks. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό να παρέχετε και εσείς μέσω της ιστοσελίδας σας αυτές τις υπηρεσίες προκειμένου να καταφέρετε να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό. Έχετε σκεφτεί να σύστημα κρατήσεων όπου οι χρηστές θα μπορούν να κλείσουν τη διαμονή τους μαζί με τα αεροπορικά τους εισιτήρια;
Παρόλο που οι περισσότεροι ταξιδιώτες που επιλέγουν να κλείσουν την διαμονή τους μέσω του διαδικτύου δεν γνωρίζουν τον όρο «online travel agency», η πλειοψηφία από αυτούς επιλέγει τα expedia.com, hotels.com και booking.com. Όταν οι χρήστες ρωτήθηκαν για ποιον λόγο χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες ιστοσελίδες, απάντησαν ότι τους δίνεται η ευκαιρία να κλείσουν τη διαμονή τους πολύ γρήγορα, με ασφάλεια και μπορούν να συνδυάσουν τόσο την πτήση τους όσο και την ενοικίαση οχήματος με λίγα μόνο clicks. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό να παρέχετε και εσείς μέσω της ιστοσελίδας σας αυτές τις υπηρεσίες προκειμένου να καταφέρετε να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό. Έχετε σκεφτεί να σύστημα κρατήσεων όπου οι χρηστές θα μπορούν να κλείσουν τη διαμονή τους μαζί με τα αεροπορικά τους εισιτήρια;
3. Kανένα συναισθηματικό δέσιμο με τα ξενοδοχεία
Παρόλο που τα ξενοδοχεία Marriott, Hilton και Hyatt είναι παγκοσμίως γνωστά, η πλειοψηφία των χρηστών δεν γνωρίζει ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ αυτών των ξενοδοχείων και άλλων που θεωρούνται κορυφαία ούτε μπορεί να αναγνωρίσει ποια ξενοδοχεία ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Είναι γεγονός ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι ταξιδιώτες που ανήκουν στην κατηγορία των millennials επιλέγουν ένα προορισμό τον οποίο θέλουν να επισκεφτούν και όχι ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Αντιθέτως οι ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας είναι περισσότερο συναισθηματικά δεμένοι με ένα ξενοδοχείο και το επιλέγουν κάθε χρόνο για τις διακοπές τους.
4. Τα προγράμματα επιβράβευσης έχουν περιορισμένη αξία
Σύμφωνα με έρευνες, οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να εγγραφούν σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης (loyalty program) προκειμένου να αποκομίσουν κάποιο όφελος κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, όπως για παράδειγμα δωρεάν wifi ή κάποιο δωρεάν ποτό στο μπαρ του ξενοδοχείου. Όπως αναφέρουν οι millennials δεν υπάρχει κάποιο άλλο μακροπρόθεσμο όφελος για αυτούς αφού δεν σκοπεύουν να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες του ξενοδοχείου.
Σύμφωνα με έρευνες, οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να εγγραφούν σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης (loyalty program) προκειμένου να αποκομίσουν κάποιο όφελος κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, όπως για παράδειγμα δωρεάν wifi ή κάποιο δωρεάν ποτό στο μπαρ του ξενοδοχείου. Όπως αναφέρουν οι millennials δεν υπάρχει κάποιο άλλο μακροπρόθεσμο όφελος για αυτούς αφού δεν σκοπεύουν να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες του ξενοδοχείου.
5. Τα social media παίζουν καταλυτικό ρόλο
Τα τελευταία χρόνια, όλοι αναφέρονται στα social media και το πόσο σημαντικό είναι να έχετε μια ισχυρή παρουσία στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες όπως είναι το Facebook, το Instagram και το Pinterest. Καθώς η πλειοψηφία των millennials χρησιμοποιεί καθημερινά τα social media, πρέπει το κατάλυμα σας να είναι παρόν προκειμένου να καταφέρει να κερδίσει το ενδιαφέρον τους και να γίνει γνωστό. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τις κριτικές των φίλων τους στα social media και τα site κριτικών όπως το TripAdvisor και η booking.com. Σπάνια οι millennials θα διαβάσουν κάποιο ταξιδιωτικό περιοδικό ή κάποια εφημερίδα, αλλά πάντα θα δουν τις φωτογραφίες των φίλων τους από τις διακοπές τους. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό να ζητήσετε από τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου σας να σας γράψουν κριτικές για το ξενοδοχείο σας, αλλά και για τη συνολική τους εμπειρία. Συνοπτικά, παρόλο που όπως φαίνεται τα OTAs και το Airbnb εξελίσσονται σε δημοφιλείς ισοτόπους για τους millennials, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχετε μια εξαιρετική συνολική παρουσία στο διαδίκτυο. Αυτό αφορά τόσο την ιστοσελίδα σας, που αποτελεί την κύρια πηγή πληροφοριών για το κατάλυμα σας όσο και την παρουσία σας στα social media και τα OTAs.
Εάν όλα αυτά σας φαίνονται περίπλοκα και χρονοβόρα, στην Eyewide έχουμε τη λύση. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!
Πηγή : www.e-travelnews.gr