Η νέα στρατηγική κίνηση της Amadeus να συνεργαστεί με τη Booking θα προσφέρει σε τουριστικούς πράκτορες και ταξιδιώτες πολύ περισσότερες επιλογές σε ξενοδοχεία και καταλύματα, αφού καθημερινά δεσμεύονται πάνω 1,5 εκατομμύρια δωμάτια από ταξιδιώτες μέσω της  γνωστής ιστοσελίδας κρατήσεων.

Η συνεργασία περιλαμβάνει πως όλα σχεδόν τα καταλύματα που προσφέρει η Booking θα είναι διαθέσιμα και στην πλατφόρμα Amadeus Travel. Ως αποτέλεσμα η επιλογή καταλυμάτων της Amadeus αυξάνεται κατά 30% και οι τουριστικοί πράκτορες θα έχουν πρόσβαση στο νέο περιεχόμενο τους προσεχείς μήνες μέσω πολλαπλών σημείων πώλησης, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Amadeus Selling Platform Connect και Amadeus cytric Travel & Expense.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Amadeus, Jorge Elliott, δήλωσε πως η διαδικασία κρατήσεων μέσω αυτής τη συνεργασίας απλοποιείται ενώ το περιεχόμενο αναβαθμίζεται.

Εκ’ μέρους της Booking, o διευθύνων σύμβουλος, Ripsy Bandourian, δήλωσε ευτυχής με τη συνεργασία, αφού η Amadeus μοιράζεται πραγματικά το ίδιο πάθος για την τεχνολογία και την καινοτομία, όπως η Booking.