Πιο δυνατή θα βγει η ταξιδιωτική βιομηχανία από την κρίση του κορωνοϊού. Παράλληλα ο κόσμος θα έχει έντονη την επιθυμία για ταξίδια μετά την άρση των απαγορευτικών μετακίνησης. Αυτά υποστηρίζει η Paula Froelich, σε πρόσφατο άρθρο της στην New York Post. Η Froelich, είναι ιδρύτρια και συντάκτρια του διαδικτυακού περιοδικού για γυναίκες «A Broad Abroad”.
Προς την ίδια κατεύθυνση είναι και η άποψη του Tom Marchant, συνιδρυτή του πολυτελούς ταξιδιωτικού operator Black Tomato.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι μετά την πανδημία του κορωνοϊού, οι ταξιδιώτες θα έχουν μια διαφορετική οπτική και εκτίμηση για τους προορισμούς που επισκέπτονται.