Από σήμερα, οι επιβάτες παραγγέλνουν τρόφιμα και ποτά ψηφιακά με τις δικές τους συσκευές στο αεροσκάφος της Corendon Dutch Airlines. Με αυτό, η αεροπορική εταιρεία κάνει το επόμενο βήμα στη μείωση του χαρτιού στο αεροσκάφος. Αντί για χάρτινο μενού, διατίθεται ψηφιακό μενού μέσω κωδικού QR στο σύστημα AirFi. Οι επιβάτες παραγγέλνουν εύκολα ψηφιακά από τις θέσεις τους και το πλήρωμα καμπίνας παραδίδει στη συνέχεια την παραγγελία.
Η Corendon είχε ήδη μεταβεί σε πληρωμή χωρίς μετρητά νωρίτερα. Αυτό κάνει την Corendon Dutch Airlines την πρώτη ολλανδική αεροπορική εταιρεία όπου οι επιβάτες παραγγέλνουν εντελώς ψηφιακά και πληρώνουν χωρίς μετρητά επί του αεροπλάνου.
Gertjan van den Berg, Manager Procurement & Catering: « Ως αεροπορική εταιρεία, δεν είμαστε πλέον δεσμευμένοι σε ένα φάσμα για μια ολόκληρη σεζόν, αλλά μπορούμε συνεχώς να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στις ανάγκες των επιβατών. Το επόμενο βήμα είναι η δυνατότητα για το Cabin Crew να προσαρμόσει αμέσως το μενού όταν κάτι εξαντληθεί. Ταιριάζει επίσης με την καινοτόμο και βιώσιμη στρατηγική μας να εργαζόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο χωρίς χαρτί και να αναπτύσσουμε νέες τεχνολογίες .»
Πληρώστε χωρίς μετρητά
Η Corendon Dutch Airlines έχει ήδη εισαγάγει τις πληρωμές χωρίς μετρητά. Η αεροπορική εταιρεία δέχεται χρεωστικές κάρτες, πιστωτικές κάρτες, Apple Pay και Samsung Pay και μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν ανεπαφικές πληρωμές με αυτά τα wearable. Η πληρωμή χωρίς μετρητά προσφέρει στον πελάτη και στην αεροπορική εταιρεία το πλεονέκτημα της πιο άνετης πληρωμής και της ταχύτερης και αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης στο αεροσκάφος.