Η δυναμική των baby boomers ταξιδιωτών και η δυνατότητά τους να δαπανήσουν χρήματα, τους έχουν κάνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στις κρατήσεις ξενοδοχείων.

Παράλληλα, καθώς περιμένουμε τη γενιά Alpha να μεγαλώσει για να αποκτήσει οικονομική ανεξαρτησία, οι γενιές millennials και Generation Y κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα ταξίδια.

Σύμφωνα με την τελευταία «Έρευνα Επισκεπτών Ξενοδοχείου» της BVA BDRC, οι millennials πρωτοστατούν στα ταξίδια, αφήνοντας πίσω τους τη Gen X γενιά όσον αφορά τόσο στα επαγγελματικά όσο και τα ταξίδια αναψυχής.

Περισσότερες επιλογές διαμονής για τους σημερινούς εικοσάρηδες

Ένας 20χρονος που αναζητά ξενοδοχείο σήμερα έχει τουλάχιστον τέσσερις φορές περισσότερες επιλογές από αυτόν που έκανε κράτηση για ξενοδοχείο το 1995, προσφέροντάς του τη δυνατότητα να διαλέξει 165 μάρκες ξενοδοχείων, έναντι 48 το 1995.

Η Generation Y γενιά πιστεύει ότι τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία προσφέρουν την καλύτερη τιμή.

Τα brands που περιλαμβάνουν τα Four Seasons και EasyHotel έχουν υψηλότερη αναγνωρισιμότητα από εκείνα που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι είναι πιο καθιερωμένα όπως τα Marriott, Holiday Inn και Sheraton.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

Τα καλά νέα για τον φαινομενικά ατελείωτο αριθμό των ξενοδοχειακών επωνυμιών που αγωνίζονται για την προσοχή των πελατών είναι ότι υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν τις κρατήσεις.

Μια καλή εμπειρία διαμονής στο παρελθόν δεν επηρεάζει την απόφαση των ταξιδιωτών τόσο όσο οι αξιολογήσεις και οι κριτικές σε ιστότοπους κριτικών. Ως εκ τούτου η σοφία του πλήθους αντικαθιστά την προσωπική εμπειρία.

Ομοίως, η έλλειψη τελών ακύρωσης δεν είναι τόσο μεγάλο κίνητρο όσο ένας εύχρηστος ιστότοπος και μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία κατά τη διάρκεια της διαμονής.

Επίσης το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν είναι ρομπότ, που κάνουν λεπτομερείς αξιολογήσεις των επιλογών διαμονής, σημαίνει ότι τα συναισθήματά τους επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.

Η τοποθεσία δεν είναι πλέον προτεραιότητα

Μια συγκεκριμένη τοποθεσία σε έναν προορισμό δεν είναι πλέον προτεραιότητα, αλλά η ατμόσφαιρα στο ίδιο το ξενοδοχείο.

Τι χρειάζονται οι millennials για να προσεγγίσουν τα ξενοδοχεία

Ένας από τους βασικούς παράγοντες για να έρθουν οι millennials στα ξενοδοχεία είναι τα οικολογικά διαπιστευτήρια, ένας παράγοντας που θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.

Ως εκ τούτου όλο και περισσότερο, οι στόχοι καθαρού μηδενικού άνθρακα θα αναγκάσουν τα ξενοδοχεία να δράσουν και να βελτιώσουν τη βιωσιμότητά τους.