Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία του 2024, αποκαλύπτει η ετήσια Power List του Travel Weekly.

Φέτος, η λίστα αυξήθηκε κατά 11 εταιρείες σε σχέση με πέρυσι, παρά το γεγονός ότι καθορίστηκε νέο όριο στις προϋποθέσεις όσον αφορά στις πωλήσεις στα 110 εκατομμύρια δολάρια από 100.
Ρεκόρ 24 εταιρειών ανέφεραν πωλήσεις άνω του 1 δις δολαρίων το 2023, από 18 το 2022.

Μεταξύ των νεοεισερχομένων στη Power List είναι η Navan, η ATPI, η Trevolution και η Vacations to Go, όλες στο κλαμπ του 1 δις δολαρίων.

Η κατάταξη των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών πωλητών στον κόσμο είναι σε ιστορικό υψηλό όλων των εποχών με 72 πρακτορεία.

Στο ερωτηματολόγιο της Power List, οι τουριστικοί οργανισμοί κλήθηκαν να παράσχουν λεπτομέρειες σχετικά με τα αποτελέσματα τους, τα μελλοντικά τους σχέδια και τις προοπτικές του κλάδου.

Μόλις πριν από δύο χρόνια η πανδημία ήταν το μόνο για το οποίο μπορούσε να μιλήσει κανείς.
Αλλά φέτος ελάχιστοι ανέφεραν τις επιπτώσεις της στα ταξίδια, κυρίως για να δώσουν το πλαίσιο της στροφής τους από την ανάκαμψη στις πρωτοβουλίες επέκτασης και ανάπτυξης.

Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες δίνουν πλέον προτεραιότητα στις αποδράσεις ως βασικό στοιχείο του προϋπολογισμού τους για την υγεία και την ευεξία.

Η ταξιδιωτική ζήτηση παραμένει έντονη, με τα χρήματα των Baby Boomers να οδηγούν την τάση «όρεξη για εμπειρίες ζωής». Η ετήσια ανάπτυξη, οι ευκαιρίες επέκτασης και η τεχνολογική καινοτομία ήταν κοινά για τους πράκτορες.

Η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να γοητεύει καθώς βοηθά στα «ταξίδια χωρίς τριβές». Μετά από μια καθυστερημένη πτήση, για παράδειγμα, η τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσαρμόσει αυτόματα τις κρατήσεις ενοικίασης αυτοκινήτου, το check-in στο ξενοδοχείο και ακόμη και τις κρατήσεις για δείπνο σε ένα δρομολόγιο χωρίς να απαιτείται επιπλέον προσπάθεια ή άγχος από τον ταξιδιώτη. Διαδεδομένα σε όλο τον κλάδο συνεχίζουν να είναι οι:

  • Επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της εμπειρίας τόσο συμβούλων όσο και πελατών.
  • Ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών τρόπων για την εφαρμογή και τη μέτρηση προσπαθειών αειφορίας.
  • Δημιουργία πιο εξατομικευμένων εμπειριών για τους τουρίστες.

Οι ανησυχίες

Λίγα μόνο σημεία επιφυλακτικότητας για τα επόμενα δύο τρίμηνα μείωσαν την κατά τα άλλα θετική διάθεση. Μεταξύ των ανησυχιών, είναι:

  • Αβεβαιότηταγια ανάπτυξη του NDC στις εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών.
  • Υψηλά επιτόκια.
  • Επίμονη πίεση πληθωρισμού.
  • Γεωπολιτική αναταραχή, ειδικά στη Μέση Ανατολή.
  • Κλιματική κρίση και αύξηση ακραίων καιρικών φαινομένων.
  • Πιθανή διαμάχη από τις γενικές εκλογές του φθινοπώρου στις ΗΠΑ.

Ξανά στην κορυφή η Booking Holdings

Οι έξι κορυφαίες εταιρείες στη λίστα για το 2024 παραμένουν οι ίδιες με το 2023, με την Booking Holdings, να ξεχωρίζει.

Ωστόσο αυτό είναι πιθανό να αλλάξει τον επόμενο χρόνο εάν η American Express Global Business Travel (στην 3η θέση) προχωρήσει στην εξαγορά της CWT (στην 5η θέση).

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι οι φέτος τα πρακτορεία αναφέρουν μια «ισχυρή αίσθηση ανάπτυξης» σε ολόκληρο τον κλάδο.

Ποια είναι τα 20 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία του 2024

  • Booking Holdings: Πωλήσεις 150,63 δις δολαρίων το 2023
  • Expedia Group: Πωλήσεις 104,08 δις δολαρίων το 2023
  • American Express Global Business Travel: Πωλήσεις 28,2 δις δολαρίων το 2023
  • BCD Travel: Πωλήσεις 20,3 δις δολαρίων το 2023
  • CWT: Πωλήσεις 15,8 δις δολαρίων το 2023
  • Flight Center: Πωλήσεις 15,2 δις δολαρίων το 2023
  • Chase Travel Group: Πωλήσεις 10 δις δολαρίων το 2023
  • American Express Travel: Πωλήσεις 9,8 δις δολαρίων το 2023
  • Corporate Travel Management: Πωλήσεις 9 δις δολαρίων το 2023
  • Navan Group: Πωλήσεις 6,5 δις δολαρίων το 2023
  • Internova Travel Group: Πωλήσεις 5,7 δις δολαρίων το 2023
  • Hopper: Πωλήσεις 5 δις δολαρίων το 2023
  • Direct Travel: Πωλήσεις 4,1 δις δολαρίων το 2023
  • AAA Travel: Πωλήσεις 3,8 δις δολαρίων το 2023
  • Fareportal: Πωλήσεις 3,2 δις δολαρίων το 2023
  • World Travel Holdings: Πωλήσεις 2,15 δις δολαρίων το 2023
  • ATPI: Πωλήσεις 1,7 δις δολαρίων το 2023
  • Arrivia: Πωλήσεις 1,3 δις δολαρίων το 2023
  • World Travel Inc: Πωλήσεις 1,3 δις δολαρίων το 2023
  • ATG: Πωλήσεις 1,2 δις δολαρίων το 2023