Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι luxury ταξιδιώτες επιθυμούν να επιβραδύνουν τις αποδράσεις τους. Πλέον μετακινούνται από την αγορά προϊόντων πολυτελείας στο να απολαμβάνουν εμπειρίες, αλλά και γίνονται πολύ συγκεκριμένοι για το πώς θα τις βιώνουν στα ταξίδια τους.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα στα ταξίδια πολυτελείας με τρένο και η διαμονή σε luxury ξενοδοχεία ολοκληρώνουν το πακέτο για διακοπές.
«Πέρυσι η τάση ήταν ήσυχη πολυτέλεια, αλλά τώρα μιλάμε για αργή πολυτέλεια και αργό ταξίδι, υπογραμμίζει ο Arnaud Champenois, επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Belmond.
Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό για εμάς -και που είναι μια από τις μεγαλύτερες τάσεις- είναι η επανασύνδεση των ανθρώπων με τη χρυσή εποχή των ταξιδιών και το παρελθόν.
Η αργή πολυτέλεια συχνά αφορά επίσης τους ανθρώπους που ταξιδεύουν λιγότερο συχνά αλλά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν πραγματικά να βιώσουν κάτι που είναι αυθεντικό και γνήσιο.
Οι ταξιδιώτες δεν θέλουν να είναι τουρίστες. Θέλουν να συνδέονται τοπικά και να έχουν ανοιχτές πόρτες στα μέρη που επισκέπτονται».
Τα σιδηροδρομικά ταξίδια ανταποκρίνονται επίσης στις τάσεις γύρω από την αυξανόμενη επιθυμία των πελατών για βιωσιμότητα σε σύγκριση με τα αεροπορικά ταξίδια, καθώς και στη γαστρονομική εμπειρία σε ένα πολυτελές τρένο.
Ολο και περισσότεροι ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν κάτι όταν επισκέπτονται μια νέα τοποθεσία και επιθυμούν να συνδεθούν με τον προορισμό.
Επίσης, οι ταξιδιώτες που μένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε ένα μέρος θέλουν μια πιο οικιακή αίσθηση στον τόπο διαμονής τους και όχι μια τυπικότητα πέντε αστέρων.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Belmond, επισημαίνει πώς «με αυτού του είδους τα ταξίδια, το ξενοδοχείο μετατρέπεται σε κατοικία, με τους τακτικούς επισκέπτες να επιστρέφουν επειδή αισθάνονται σαν στο σπίτι τους.
Παράλληλα, το προσωπικό στα ξενοδοχεία -που οι πελάτες βλέπουν συχνά στις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις τους- πρέπει να εκπαιδευτεί για τον τρόπο που θα συνδεθεί με αυτούς τους ταξιδιώτες».