Σε μόλις 17 σελίδες η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αντιμετωπίσουν το Covid-19.

Αυτό που δηλώνει ξεκάθαρα είναι ότι εκτός από τις βασικές προφυλάξεις που πρέπει να ληφθούν, είναι η βεβαίωση για τις τοπικές απαιτήσεις προσγείωσης / εισόδου λίγο πριν από την αναχώρηση.
Οι κανονισμοί και οι συστάσεις αλλάζουν συχνά. Επίσης πολύ σημαντικό είναι η διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου, τα γεύματα και οι ρυθμίσεις μεταφοράς πληρώματος.

Οι οδηγίες αναφέρονται διεξοδικά και στα διάφορα στοιχεία λειτουργίας του πληρώματος θαλάμου επιβατών.

Οι επιβάτες στην προσπάθεια τους να μειώσουν τον κίνδυνο μόλυνσης, παρεμβαίνουν ακόμα και στα εξαρτήματα αεροσκαφών.
Όπως για παράδειγμα με τη χρήση πλαστικών καλυμμάτων πάνω από τις πλάτες των καθισμάτων τους. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να κλείνουν τους αεραγωγούς.

Το πλήρωμα δεν θα πρέπει να επιτρέπει στους επιβάτες να παρεμβαίνουν στα εξαρτήματα καμπίνας αεροσκάφους και να εμποδίζουν την πρόσβαση.

Τα απόβλητα καμπίνας υπόκεινται ήδη σε νομοθεσία που διασφαλίζει τον χειρισμό, την αποθήκευση και την απόρριψή τους κατάλληλα για την ελαχιστοποίηση της ρύπανσης και του κινδύνου ασθενειών.
Ωστόσο, οι τοπικές υγειονομικές αρχές ενδέχεται να επιβάλουν πρόσθετους περιορισμούς στα απόβλητα.