Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο το 12% από τις μεγαλύτερες και πιο γνωστές εταιρείες ταξιδίων και ξενοδοχεία παρέχουν υποστήριξη πελατών μέσω e-mail και socila media.

Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία της αναφοράς συγκριτικής αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών του Netomi.

Το χειρότερο είναι ότι οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται ποτέ στο 70% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο 46% των κοινωνικών μηνυμάτων.

  • Το 38% των εταιρειών δεν προσφέρουν υποστήριξη μέσω email.
  • Μόνο το 46% έχει προφίλ Twitter.

Ακόμα και αν οι εταιρείες απαντήσουν, οι πελάτες μένουν με απορίες. Το 97% των απαντήσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν δίνουν ουσιαστική απάντηση.

Καλύτερη συνολική υποστήριξη

  • Carnival Cruise Line (63.37)
  • Outrigger Hospitality Group (61.47)
  • Royal Caribbean Cruises (60.07)
  • Uniworld Boutique River Cruise Collection (58.72)
  • Nemacolin Woodlands Resort (56.50)

Καλύτερη υποστήριξη μέσω socila media

  • Spirit Airlines (84.5)
  • Best Western (77.17)
  • Renaissance Hotels (75.17)
  • Tru by Hilton (70.5)
  • Carnival Cruise Line (70.5)

Οι καλύτερες επιδόσεις μέσω e-mail

  • United Airlines (ΗΠΑ, 65.58).
  • Marriott International (ΗΠΑ, 61.24).
  • Booking.com (ΗΠΑ, 58.92).
  • Intercontinental Hotels Group (ΗΠΑ, 57.83).

Οι καλύτερες επιδόσεις μέσω Twitter

  • Lufthansa (Γερμανία, 65.58).
  • Accor Hotels (Γαλλία, 61.24).
  • TUI (Γερμανία, 58.92).
  • Emirates (Ντουμπάι, 57.83).
  • Network Rail (Ηνωμένο Βασίλειο, 56.63).