Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς αποκαλύπτουν ότι είχαν πρόβλημα με την τεχνολογία στα ταξίδια τους.
Μια νέα έρευνα, η οποία εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία επηρεάζει τους ταξιδιώτες τόσο θετικά όσο και αρνητικά, διαπίστωσε ότι ενώ οι παγκόσμιοι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ήταν πιο οργανωμένοι (46%), πιο ενημερωμένοι (45%) και εξοικονόμησαν χρήματα (42%) της τεχνολογίας, 59% δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους έχει προκαλέσει ένα πρόβλημα ενώ ταξιδεύουν, ενώ το 14% αναφέρει ότι επηρεάζεται από την παραβίαση δεδομένων των ταξιδιωτικών εταιρειών.
Ειδικότερα ποσοστό 59% των Αμερικανών δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους προκάλεσε προβλήματα όταν ταξίδευαν. Παράλληλα το 14% ανέφερε ότι επηρεάστηκε από την παραβίαση των προσωπικών του δεδομένων από κάποιες ταξιδιωτικές εταιρείες.
Ωστόσο, οι ερωτηθέντες στη μελέτη ανέφεραν ότι ήταν πιο οργανωμένοι (46%), πιο ενημερωμένοι (45%) και εξοικονόμησαν χρήματα (42%) μέσω της τεχνολογίας.
Τα συνηθέστερα προβλήματα
Το πιο συνηθισμένο περιστατικό ήταν προβλήματα κατά την κράτηση ταξιδιού. Επίσης αρκετοί είχαν πρόβλημα με την ιστοσελίδα του website που κράσαρε ή την εφαρμογή που δεν λειτουργούσε (26%).
Γιατί κάνουν οι Αμερικανοί κρατήσεις ταξιδίων online ;
-Το 67% των ερωτηθέντων σημείωσε ότι η κράτηση ταξιδιών μέσω διαδικτύου ή μέσω της εφαρμογής τους εξοικονομούσε χρόνο,
-Το 54% ανέφερε ότι τους παρείχε περισσότερες επιλογές,
-Το 53% δήλωσε ότι τους εξοικονόμησε χρήματα,
-Το 35% είπε ότι δεν χρειάστηκε να μιλήσουν με κάποιον στο τηλέφωνο, ενώ
-Το 32% δήλωσε ότι η τεχνολογία τους παρείχε μια καλύτερη εμπειρία ως πελάτη.
Πέντε κορυφαίοι τύποι τεχνολογίας που παρέχουν βελτιωμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες:
-Εφαρμογές & ιστοσελίδες για κράτηση ταξιδιού (44%)
-Εφαρμογές σε κινητά για check-in σε αεροπλάνα και κάρτες επιβίβασης (41%),
-Wifi στις πτήσεις (40%)
-Εφαρμογές σε κινητά για κρατήσεις ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων (36%)
-Ειδοποιήσεις SMS και ενημερώσεις για ταξιδιωτικές πληροφορίες και αναβαθμίσεις (34%)