Οι υπηρεσίες και οι ανέσεις στα ξενοδοχεία που έγιναν αναγκαίες στην πανδημία θα αποτελέσουν τον κανόνα στα ταξίδια και τη διαμονή. Αυτό αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Oracle.

  • Το 76% των ξενοδόχων παρέχει επιλογές ανέπαφων πληρωμών. To 36% αυτοεξυπηρέτηση στο check-in και το 59% υπηρεσίες ψηφιακών μηνυμάτων για τον περιορισμό των αλληλεπιδράσεων προσωπικού και επισκεπτών. Τέλος το 42% δίνει κλειδιά δωματίου μέσω smartphone.
  • Το 67% των ταξιδιωτών ελπίζουν ότι η αυξημένη συχνότητα των διαδικασιών καθαρισμού και απολύμανσης παραμένει το πρότυπο στα ξενοδοχεία.
  • Το 55% των καταναλωτών εξακολουθούν να θέλουν να βλέπουν τους χώρους επισκεπτών / δημόσιους χώρους να οργανώνονται για κοινωνικές αποστάσεις
  • Το 11% των καταναλωτών σχεδιάζει να δειπνήσει αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας δωματίου για να ελαχιστοποιήσει την επαφή.
  • Το 30% σχεδιάζει να δειπνήσει σε εστιατόρια ξενοδοχείου και το 48% αναμένει να κάνει και τα δύο.