Ο τουρισμός περιπέτειας φαίνεται πως είναι ο αγαπημένος τρόπος διακοπών των οικογενειών, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Virtuoso.

Ανερχόμενη τάση επίσης, είναι τα ταξίδια όπου συμμετέχουν όλα τα μέλη της οικογένειας, οι οικογενειακές διακοπές σε θέρετρα δίπλα στην παραλία, τα ταξίδια μητέρας-κόρης, πατέρα-γιου, τα εκπαιδευτικά ταξίδια, οι εκδρομές σε πολιτιστικά αξιοθέατα και η κρουαζιέρα.

Οι Ευρωπαϊκοί προορισμοί συνεχίζουν να βρίσκονται υψηλά στην κατάταξη μεταξύ ηλιόλουστων προορισμών, όπως είναι το Μεξικό, η Χαβάη και η Δομινικανή Δημοκρατία, ενώ τα θεματικά πάρκα του Ορλάντο και οι δραστηριότητες περιπέτειας σε Κόστα Ρίκα και Ν.Αφρική είναι κόμβος προσέλκυσης οικογενειών.

Οι τοπ οικογενειακοί προορισμοί για το 2019 είναι:

  1. Ιταλία
  2. Μεξικό
  3. Χαβάη
  4. Ορλάντο
  5. Αγγλία
  6. Νότια Αφρική
  7. Κόστα Ρίκα
  8. Γαλλία
  9. Δομινικανή Δημοκρατία
  10. Ισπανία

Για γονείς και παιδιά που αναζητούν κάτι πέρα από τα συνηθισμένα, η Virtuoso παρουσιάσε έναν ακόμη κατάλογο προτάσεων, σημειώνοντας πως η Ισλανδία είναι μια από τις κορυφαίες επιλογές τα τρία τελευταία χρόνια, με τα νησιά Γκαλπάγκος και την Ανταρκτική.

10 κορυφαίοι αντισυμβατικοί προορισμοί για οικογένειες:

  1. Ισλανδία
  2. Nησιά Γκαλαπάγκος
  3. Κούβα
  4. Ανταρκτική
  5. Μαρόκο
  6. Ιαπωνία
  7. Αίγυπτος
  8. Μπουτάν
  9. Ρουάντα
  10. Ινδία

Πώς επηρρεάζει η Γενιά-Ζ τα οικογενειακά ταξίδια

Η Virtuoso στην έρευνά της διαπίστωσε ότι η Γενιά-Ζ έχει πολύ μεγάλη επιρροή στις αποφάσεις της οικογένειας για διακοπές. Η γενιά που ακολουθεί τη Γενιά των Millennials ταξιδεύει περισσότερο προς αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών, επιλέγοντας κατα κόρον κοσμικούς προορισμούς.

Οι τρόποι επιρροής της νέας γενιάς στην επιλογή διακοπών είναι:

  • Ανέβασμα φωτογραφιών και κριτικών για προορισμούς στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Συμμετέχουν οι ίδιοι ενεργά στην οργάνωση των διακοπών.
  • Ψάχνουν για “ασυνήθιστους” προορισμούς.
  • Ενδιαφέρονται για σκηνικά προορισμών που “γραφουν” καλά στο φωτογραφικό φακό και διαφημίζουν ζωντανά τις διακοπές τους μέσω των social media.