Οι Ευρωπαίοι τουρίστες δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν πολύ για να απολαύσουν το shopping.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών Adyen οι Αυστριακοί ταξιδεύουν για ψώνια στο Μόναχο, την Ελβετία και το Μιλάνο και οι Γερμανοί στη Βιέννη.
Οι Βρετανοί και οι Γάλλοι λατρεύουν το shopping στο ταξίδι. Οι Βρετανοί θεωρούνται ως οι νούμερο ένα τουρίστες-πελάτες στο Άμστερνταμ, το Βερολίνο, τη Βουδαπέστη, την Κοπεγχάγη, τη Φρανκφούρτη, το Παρίσι και τη Βαρσοβία.
Οι Γάλλοι στο Λονδίνο, στη Βαρκελώνη, στη Λισσαβόνα και στη Μαδρίτη.
Οι Αμερικανοί ψωνίζουν ευρωπαϊκά
Οι Αμερικανοί είναι οι κυριότεροι μη Ευρωπαίοι τουρίστες στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Παρόλο που οι τουρίστες των ΗΠΑ τείνουν να ταξιδεύουν ευρέως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, φαίνεται ότι υπάρχει μια μικρή προτίμηση για για ψώνια στο Λονδίνο, το Άμστερνταμ και το Παρίσι.
Οι Κινέζοι λατρεύουν τα ψώνια σε outlet
Κινέζοι τουρίστες ψωνίζουν σε outlet, ειδικά εκείνα γύρω από μεγάλες πόλεις. Περισσότερο από το 40% όλων των κινεζικών συναλλαγών που παρατηρούνται στην Ευρώπη γίνονται σε outlet, σε σύγκριση με λιγότερο από το 2% των Αμερικανών τουριστών.
Μόνο το 22% των κινεζικών συναλλαγών παρατηρείται εκτός των μεγάλων πόλεων σε σύγκριση με σχεδόν το 30% των αμερικανικών συναλλαγών.
Ο Κινέζος τουρίστας παραμένει…πολύτιμο κομμάτι της λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο.