Ο ξενοδοχειακός όμιλος Hilton είχε τα περισσότερα έργα σε εξέλιξη στη Μέση Ανατολή, με ρεκόρ 99 έργων/25.353 δωμάτια στο τέλος του 2022, σύμφωνα με έκθεση της Lodging Econometrics (LE).
Ακολουθεί η Marriott International με 77 έργα/22.884 δωμάτια, η Accor με 74 έργα/19.553 δωμάτια, η InterContinental Hotels Group (IHG) με έργο ρεκόρ και ο αριθμός δωματίων 63 έργων/15.143 δωμάτια και στη συνέχεια τα Rotana Hotels, Inns & Suites με 117 δωμάτια.
Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στη Μέση Ανατολή
Οι κορυφαίες μάρκες που ηγήθηκαν στον αγωγό κατασκευής ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 είναι οι εξής :
- Doubletree by Hilton με 28 έργα/6.693 δωμάτια και η επωνυμία Hilton’s Garden Inn με 18 έργα/5.826 δωμάτια.
- Το εμπορικό σήμα Marriott’s Courtyard με 14 έργα/3.735 δωμάτια και το Marriott Hotel με 7 έργα/2.445 δωμάτια.
- Η επωνυμία InterContinental της IHG με 15 έργα/3.920 δωμάτια και το Hotel Indigo με 12 έργα/2.552 δωμάτια.
- Το Novotel της Accor με 10 έργα/2.528 δωμάτια και το Movenpick με εννέα έργα/2.181 δωμάτια.
- Rotana Hotels, Inns & Suites’ Rotana με έξι έργα/1.919 δωμάτια και Rayhaan με Hotel & Resort πέντε έργα/1.358 δωμάτια.
Το 4ο τρίμηνο του 2022, άνοιξαν 33 νέα ξενοδοχεία, με 6.452 δωμάτια, στη Μέση Ανατολή. Η πρόβλεψη του LE για τα εγκαίνια νέων ξενοδοχείων συνεχίζει να αυξάνεται με 123 νέα ξενοδοχεία/30.113 δωμάτια να αναμένεται να ανοίξουν το 2023 και 116 νέα ξενοδοχεία/29.085 δωμάτια που προβλέπεται να ανοίξουν το 2024.