Με την έλευση της τεχνολογίας και τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στον ξενοδοχειακό κλάδο, η επόμενη γενιά πελατών ξενοδοχείων απαιτεί ομαλή διαμονή, ενώ τα ξενοδοχεία προβλέπουν και καλύπτουν αυτομάτως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.
Ως εκ τούτου, όπως επισημαίνει η trivago ο ξενοδόχος ή πάροχος καταλύματος είναι επιτακτική ανάγκη να προσαρμόσει τις ψηφιακές στρατηγικές, για να προσφέρει μια υπερ-εξατομικευμένη και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες.
Αυτό όχι μόνο θα βοηθήσει στην αύξηση αφοσίωσης των πελατών, αλλά θα διασφαλίσει και κλιμάκωση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.

Οι πέντε αποτελεσματικότερες ψηφιακές στρατηγικές για εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη

1. AR/VR και συσκευές που φοριούνται

  • Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η εικονική πραγματικότητα (VR) και οι συσκευές που φοριούνται επιτρέπουν στους χρήστες να βυθιστούν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ήχων, εικόνων και άλλων φυσικών αισθήσεων.

2. AI Chatbot

  • Τα AI chatbot και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη, ακόμη και στα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και τη διαδικασία πιθανής κράτησης.
    Με τη βοήθεια των chatbot μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον πελάτη.

3. Μηχανή metasearch

  • Οι μηχανές metasearch ακολουθούν ένα μοντέλο σύγκρισης τιμών που δείχνει τις τιμές και τις παροχές διαφόρων ξενοδοχείων σε μια δεδομένη τοποθεσία.
    Λόγω της δημοτικότητας τους, της αξιοπιστίας τους και των έξυπνων εργαλείων σύγκρισης τιμών και παροχών, οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ξενοδοχεία σε μηχανές metasearch.

4. Διαχείριση βασισμένη στο cloud

  • Η συγκέντρωση δεδομένων πελατών και η αξιοποίησή τους με τον κατάλληλο τρόπο αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν από τους κυριότερους στόχους των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας.
    Ως εκ τούτου, οι πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τη βασισμένη στο cloud διαχείριση, όπου πραγματοποιείται καταγραφή και ερμηνεία δεδομένων τα οποία χρησιμοποιούνται για την αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων είναι απαραίτητα για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

5. Τεχνολογία ειδοποιήσεων και γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης

  • Η τεχνολογία ειδοποιήσεων λειτουργεί μέσω Bluetooth και είναι πολύ αποτελεσματική στην αποστολή εξατομικευμένων ειδοποιήσεων push ή στην παροχή ορισμένων λειτουργιών όποτε οι χρήστες εισέρχονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
    Αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για τα ξενοδοχεία, ωθώντας τους πελάτες να δαπανούν ολοένα και περισσότερο χρόνο εντός του ξενοδοχείου και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις παροχές του, με τη βοήθεια σχετικής με την περίσταση και εξατομικευμένης επικοινωνίας.