Παρά τις συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν και να κάνουν κράτηση για διακοπές online, η ανθρώπινη επαφή είναι αλλιώς και φαίνεται να προσθέτει αξία στο ταξίδι.

Η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών (75%) θα εξετάσει το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με ταξιδιωτικό πράκτορα για να προγραμματίσει τις διακοπές τους, ενώ περίπου 27 εκατομμύρια ταξιδιώτες σχεδιάζουν να προβούν σε αυτή τη λύση μέσα στο επόμενο έτος, σύμφωνα με νέα έρευνα της AAA Travel.

Οι προοπτικές παραμένουν θετικές για τα επόμενα χρόνια, με τους νεότερους ταξιδιώτες να «αγκαλιάζουν» την εμπειρία των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Στην πραγματικότητα, οι millennials είναι εξίσου πιθανόν με τους baby boomers να δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα για κάποιο ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Η ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία σημαντικός παράγοντας

Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (46%) θεωρούν ότι η συνεργασία με ταξιδιωτικό πράκτορα προσθέτει αξία στο ταξίδι τους. 

Οι κορυφαίοι λόγοι των ταξιδιωτών για να εξετάσουν εάν πρέπει να συμβουλευτούν ένα πρακτορείο ταξιδιών είναι να εξασφαλίσουν μια ομαλή εμπειρία στα περίπλοκα και ακριβά ταξίδια καθώς και για πιθανές συστάσεις, όπως και για να βοηθήσουν στην οργάνωση ειδικών δραστηριοτήτων και εμπειριών.

Επίσης, σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες (49%) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με έναν ταξιδιωτικό πράκτορα για τις διεθνείς διακοπές τους, αλλά μόνο το ένα τέταρτο (22%) των Αμερικανών θα το έκανε αυτό για τις διακοπές τους εντός των Ηνωμένων Πολιτειών.