Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι πρώιμες κρατήσεις στα τουριστικά πρακτορεία στη Γερμανία για το καλοκαίρι του 2024 είναι ασυνήθιστα υψηλές, σύμφωνα με το βαρόμετρο πωλήσεων Travel Data & Analytics (TDA).
Ήδη αντιπροσωπεύουν το 44% των μηνιαίων πωλήσεων τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση έντεκα ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και πέντε μονάδες περισσότερες από τον Οκτώβριο του 2019.
Ο πόλεμος του Ισραήλ βαραίνει τα αποτελέσματα του χειμώνα
Παρ’ όλα αυτά, τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα φέτος τον χειμώνα. Λόγω του πολέμου στη Μέση Ανατολή και της συνακόλουθης πτώσης των πωλήσεων στην Αίγυπτο, η σεζόν είναι μειωμένη σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Ωστόσο, εξακολουθεί να παρουσιάζει αύξηση 7% σε σύγκριση με τον χειμώνα πριν από τον κορωνοϊό και 46% σε σύγκριση με τον ίδιο χειμώνα το περασμένο έτος.
Το 43% από τις διακοπές που κρατήθηκαν τον Οκτώβριο ήταν χειμερινές, 7% λιγότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος και επίσης τον Οκτώβριο του 2019.
Οι απώλειες πιθανότατα οφείλονται στην Αίγυπτο, η οποία είναι στην πραγματικότητα ένας από τους πιο δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς για τους Γερμανούς ταξιδιώτες.
Από πλευράς τζίρου, είναι δεύτερη μόνο μετά τα Κανάρια Νησιά. Με την έναρξη του πολέμου στο Ισραήλ, οι κρατήσεις για την Αίγυπτο αρχικά μειώθηκαν απότομα, αλλά στη συνέχεια σταθεροποιήθηκαν κάπως αν και σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο τζίρου.
Συνολικά, οι κρατήσεις στην Αίγυπτο τον Οκτώβριο μειώθηκαν κατά ένα τρίτο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Η σεζόν 2022/23 ολοκληρώθηκε με υψηλό ρυθμό
Η σεζόν 2022/23 ολοκληρώθηκε με υψηλό ρυθμό στα γερμανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία. Ο Οκτώβριος σηματοδότησε το τέλος του τουριστικού έτους 2022/23, το οποίο έκλεισε με αύξηση 7% στον κύκλο εργασιών σε σύγκριση με το έτος 2018/19 πριν από την πανδημία.
H καλή απόδοση πιστώνεται στην περασμένη καλοκαιρινή σεζόν. Ολοκληρώθηκε με αύξηση τζίρου 12% σε σύγκριση με το 2019 και 15% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το καλοκαίρι του 2023 ήταν η πρώτη ταξιδιωτική σεζόν μετά το ξέσπασμα της πανδημίας με θετικό ισοζύγιο.
Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι 12,5% πίσω από τον αριθμό των ατόμων που έχουν κάνει κράτηση. Με άλλα λόγια, η αύξηση των πωλήσεων είναι αποτέλεσμα των υψηλότερων τιμών.