Σύνταξη: tourismtoday.gr
Περισσότερα διεθνή ταξίδια κάνουν οι Κινέζες σε σχέση με τους Κινέζους, όπως διαπιστώνεται σε πρόσφατη έρευνα για το ταξιδιωτικό συναίσθημα από το China Trading Desk.
- Το 62% εξερχόμενων ταξιδιωτών από την Κίνα, ήταν γυναίκες.
- Μεταξύ αυτών, σχεδόν το 40% ήταν μεταξύ 18 και 24 ετών, ενώ λίγο πάνω από το 27% ήταν μεταξύ 25 και 29 ετών.
Σύμφωνα με το κινεζικό Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, πραγματοποιήθηκαν 3,6 εκατομμύρια εξερχόμενα ταξίδια κατά τη διάρκεια της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς από τις 10 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Η έρευνα προβλέπει ότι ο εξερχόμενος τουρισμός της Κίνας θα φτάσει το 80% των επιπέδων πριν από την πανδημία μέχρι το τέλος του 2024.
Η επερχόμενη πενθήμερη αργία της Εργατικής Πρωτομαγιάς και η καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδος αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τον εξερχόμενο τουρισμό.
Οι γυναίκες οδηγούν αλλαγές στα εξερχομένα ταξίδια
Μία νέα γενιά τουριστών από την χώρα της Ανατολικής Ασίας που γνωρίζει ψηφιακά, ενδιαφέρεται για εμπλουτισμένες πολιτιστικές εμπειρίες.
Αυτό το δημογραφικό τμήμα περιλαμβάνει νεαρές, μορφωμένες γυναίκες που επιλέγουν solo αποδράσεις και ενδιαφέρονται για ανεξάρτητα ταξίδια, δραστηριότητες στη φύση και πολιτιστικές εμπειρίες.
Για να εξυπηρετήσουν αυτούς τους ταξιδιώτες, οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι προορισμοί πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις υπηρεσίες ασφάλειας, ευεξίας και υποστήριξης.
Θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούν στην προώθηση μοναδικών τοπικών δραστηριοτήτων, αγορών και εμπειριών πολυτέλειας που απευθύνονται στα ενδιαφέροντα των νεαρών Κινέζων ταξιδιωτών, για την ακρίβεια των γυναικών.
Οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών
- Τα ψώνια είναι ένα από τα πέντε κορυφαία πράγματα για τα οποία ξοδεύουν χρήματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
- Διαμονή, αεροπορικά εισιτήρια και φαγητό είναι τα άλλα τέσσερα.
- Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών ερευνούν για shopping πριν αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια.
- Μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε κάτι λιγότερο από 70%.
Top προορισμοί
Η Σιγκαπούρη συνεχίζει να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός μεταξύ των Κινέζων ταξιδιωτών, ακολουθούμενη από την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα.
Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Κίνα συνέβαλε τον υψηλότερο αριθμό αφίξεων επισκεπτών στη Σιγκαπούρη, με σχεδόν 724.000 συμμετοχές, σημειώνοντας άνοδο 481% από έτος σε έτος. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχούσε επίσης στο 75% των αφίξεων επισκεπτών το 2019 για την ίδια περίοδο.
Πρόκληση τα ταξίδια σε ΗΠΑ
Τα ταξίδια στις ΗΠΑ από την Κίνα αναμένεται να βελτιωθούν. Προβλέπεται να αυξηθούν ξανά το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ή στις αρχές του 2025, αλλά μόνο εάν δεν υπάρχουν άλλα εμπόδια.
Επί του παρόντος, πολλές προκλήσεις εμποδίζουν τους Κινέζους να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών κανονισμών για τις βίζες, των πολιτικών εντάσεων και των προειδοποιήσεων από την κινεζική κυβέρνηση.
Λόγω της συνεχιζόμενης γεωπολιτικής πολυπλοκότητας και των επικείμενων εκλογών στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο, είναι απίθανο να υπάρξει κάποια άμεση βελτίωση στην ταξιδιωτική κατάσταση ΗΠΑ-Κίνας.
Οι κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί παραμένουν ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των πολιτών.
Πώς κάνουν κράτηση οι Κινέζοι τουρίστες
Οι Κινέζοι τουρίστες πλέον κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους πιο γρήγορα και βασίζονται περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι οι ψηφιακές τους δεξιότητες οδηγούν στην προτίμηση στον αυθορμητισμό και την ευελιξία.
Χρησιμοποιούν δημοφιλείς ταξιδιωτικές εφαρμογές όπως το Ctrip και το Qunar και πλατφόρμες social media όπως το Douyin και το Xiaohongshu (η κινεζική έκδοση του Instagram) για τη συλλογή πληροφοριών και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούνται επίσης συνήθως για την οργάνωση εμπειριών αγορών.
Παράγοντες που επηρεάζουν τις κρατήσεις | Πώς πληρώνουν
Οι συστάσεις φίλων, ακολουθούμενες από ψηφιακές διαφημίσεις, επηρεάζουν σημαντικά τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία. Αυτό υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο των κοινωνικών δικτύων και του στοχευμένου μάρκετινγκ στον κλάδο της φιλοξενίας.
Για να βελτιώσουν τις εμπειρίες αγορών τους, οι ταξιδιώτες, ιδιαίτερα εκείνοι ηλικίας 18 έως 30 ετών, προτιμούν να χρησιμοποιούν ψηφιακά πορτοφόλια και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το Alipay είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής για εξερχόμενα ταξίδια και το WeChat Pay χρησιμοποιείται επίσης ευρέως στους Κινέζους ταξιδιώτες.