Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι επιβάτες που επλήγησαν από ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων της easyJet τις τελευταίες 10 ημέρες έγινα στόχος απατεώνων.
Ψεύτικοι lookalike λογαριασμοί στο Twitter έχουν έρθει σε επαφή με πελάτες που έστειλαν tweet καταγγελίας στην αεροπορική εταιρεία.
Εάν ο επιβάτης απαντήσει, οι εγκληματίες τον πείθουν να στείλει χρήματα -συχνά σε λογαριασμούς offshore- για ψευδείς λόγους ή ζητούν τα τραπεζικά του στοιχεία.
Ένας λογαριασμός στο Twitter που ονομαζόταν @easyJet_t, με το ίδιο λογότυπο με το easyJet, έκλεισε μετά από καταγγελίες και ένας δεύτερος λογαριασμός έχει επίσης αναφερθεί.
Εκπρόσωπος της easyJet είπε ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από τις αρχές και από το Twitter.
Η αεροπορική εταιρεία συνιστά στους πελάτες «να ακολουθούν και να αλληλεπιδρούν μόνο με το μοναδικό μας επίσημο κανάλι Twitter @easyJet -το οποίο είναι αναγνωρίσιμο από το χρυσό σήμα επαλήθευσης για επίσημες επιχειρήσεις- για τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις ή για να αναζητήσουν υποστήριξη.
Συμβουλεύουμε επίσης τους πελάτες να είναι προσεκτικοί και να μην ασχολούνται ή να κάνουν κλικ σε συνδέσμους από άλλους λογαριασμούς».
Επίσης, το Twitter προειδοποιεί τους υποψήφιους απατεώνες ότι «δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του Twitter για να εξαπατήσετε άλλους ώστε να σας στείλουν χρήματα ή προσωπικές οικονομικές πληροφορίες μέσω τακτικών απάτης, ηλεκτρονικού ψαρέματος ή άλλων μεθόδων απάτης ή παραπλάνησης».