Ίσως και για κάποιους να αποτελεί έκπληξη, αφού το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” δεν φαίνεται να απασχολεί και τόσο τους ταξιδιώτες στην επιλογή του προορισμού.
Ο πολιτισμός είναι το βασικό κριτήριο για τον προορισμό και ακολουθεί ο καιρός, για τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της TripAdvisor.

  • Το ένα τρίτο (33%) επιλέγει τον προορισμό του για να γνωρίσει τον πολιτισμό, την τοπική κοινωνία.
  • Το ένα τέταρτο (25%) των ταξιδιωτών που αναζητούν καλό καιρό.

Το πιο δημοφιλές είδος ταξιδιού

  • Τα city breaks είναι το πιο δημοφιλές είδος ταξιδιού με σχεδόν ένας στους τρεις ταξιδιώτες (27%) να τα προτιμά.
  • Αυτού του είδους η απόδραση, είναι πιο δημοφιλής στους millennials ταξιδιώτες που την προτιμά σε ποσοστό 42%.

Σύμφωνα με την έρευνα οι millennials θα κάνουν έρευνα προκειμένου να βρουν τον σωστό για την τσέπη τους συνδυασμό καταλυμάτων και πτήσεων, στον προορισμό.

Που μένουν

Όσον αφορά τη στέγαση, οι ταξιδιώτες παγκοσμίως παραμένουν παραδοσιακοί.

  • 53% δήλωσε ότι μένει σε ξενοδοχείο
  • 10% μένει σε θέρετρο
  • 8% επιλέγει ενοικιαζόμενο διαμέρισμα
  • 7% σε κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

Πως επιλέγουν τα ξενοδοχεία

Κατά την επιλογή ξενοδοχείων, οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου ενδιαφέρονται λιγότερο για τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων σε ποσοστό 22%.
Αντίθετα οι ταξιδιώτες από την Ασία και ιδιαίτερα οι Κινέζοι εκτιμούν πολύ περισσότερο τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων.
Το 82% των Κινέζων ταξιδιωτών αναφέρει ότι είναι σημαντικό να μένει σε ένα ξενοδοχείο με εμπορικό σήμα που γνωρίζει και εμπιστεύεται.

Οι οικογένειες είναι επίσης πιο πιθανό να προτιμήσουν ένα επώνυμο ξενοδοχείο που εμπιστεύονται σε ποσοστό 44%, σε σχέση με άλλες ομάδες ταξιδιωτών.